Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 gått hele dagen med mens murringer og litt vondt i i ryggen. nå har jeg hatt 2 timer med skikkelig tak i magen, er ikke smerte. men er jo vondt når hele magen knyter seg skikkelig, må puste meg gjennom det. har klart å ordne litt og sånn mellom taka, men måtte bare stoppe opp når de begynte. til morran rant det slim og nå i stad kom det også en del slim. er dette bare kynnere? jeg tror lissom ikke det er rier pga at alle sier at det kjenne jeg. men veldig nedpress og skikkelig trykk i magen. fødsel???????
Turbomamma<3<3<3 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kan høres sånn ut! Det enkleste må vel være å ringe føden og høre..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 har forresten termin 7 mars, så begynner på uke 40 i morgen
ALMA1 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Kansje er du heldig og har en fødsel på gang....misunnemisunne!!!! Ring på føden og høre,det må være det enkleste:) LYKKE TIL!!
2+1=gøy* Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hmm, dette hørtes jo spennende ut. Syns det høres ut som rier jeg. Det er klart at "rier kjenner man", men de blir jo jevnt vondere og det kan jo ta mange timer. Ta tida både på vondter og pausene og se om de er litt regelmessige. Jeg begynte med svake rier ved midnatt og hadde de svake hele natta og ca kl. 1500 neste dag begynte de å bli litt vonde. Kl 20 var de veldig vonde og kl. 0100 var hun ute
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 det blei ingen fødsel. fortsatt hjemme. vært på kontroll og by tur. så vi får vente litt til. har fortsatt mens murringer men ikke noen kynnere ennå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå