Gjest Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Denne debatten burde nok vært lagt under navnedebatten, men velger å ta det opp her grunnet større aktivitet. Hva er det fineste guttenavnet du vet om? List gjerne opp flere!
maria isabell Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 elias benjamin christopher sebastian alexsander
Nostalgi Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Helt klart Phillip Sebastian som gutten på 2 år heter.
prebs Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Sigurd Eirik Jacob Håkon Sigmund Ludvig Lars Jørgen Synes jeg er kjempefine, pluss mange andre:)
mamma8989 Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Sondre-Elias, Timian, Elias, Tristan...
Mojo med trollungen Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Mikael Ismael er to navn jeg liker veldig godt, sku kalt ungen min Mikael hvis det ble gutt, men så ble det jente hehe
Mamman*til*Lukas Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Da kan hun vel hete Mikaela da? Jeg synes Tristan og Leander er veldig fine navn! Ville gjerne hatt ett av de på lillegutten, men samboeren min syns det blir for spesielt, så vi har omsider blitt noenlunde enige om Lukas til vår sønn. Gjenstår bare å se om han ser ut som en Lukas. Det er iallefall et fint navn, bare litt ''oppbrukt'' i senere tid.
sarahrara Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Sander Linus Christopher Michael Andreas Daniel Gabriel Alexander Liker Lukas også
❀Alle gode ting er 3❀ Skrevet 27. februar 2008 #10 Skrevet 27. februar 2008 Mathias Tobias William Jonathan Teodor Oliver
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Halvard gutten vår på 3 1/2 heter det Håkon gutten i magen min skal få det navnet Håvard Magnus Kristian
Krusemynthe Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har lyst på Gustav... Ellers liker jeg Ola veldig godt...
Gjest Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Vi har bestemt at vår skal hete Filip, selvom jeg ikke er gravid enda, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå