Gå til innhold

Hva er de fineste guttenavnene?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne debatten burde nok vært lagt under navnedebatten, men velger å ta det opp her grunnet større aktivitet.

 

Hva er det fineste guttenavnet du vet om?

List gjerne opp flere!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

elias benjamin christopher sebastian alexsander

Skrevet

Helt klart Phillip Sebastian som gutten på 2 år heter.

Skrevet

Sigurd

Eirik

Jacob

Håkon

Sigmund

Ludvig

Lars

Jørgen

 

Synes jeg er kjempefine, pluss mange andre:)

Skrevet

Mikael

Ismael er to navn jeg liker veldig godt, sku kalt ungen min Mikael hvis det ble gutt, men så ble det jente hehe :)

Skrevet

Da kan hun vel hete Mikaela da? ;)

 

Jeg synes Tristan og Leander er veldig fine navn! Ville gjerne hatt ett av de på lillegutten, men samboeren min syns det blir for spesielt, så vi har omsider blitt noenlunde enige om Lukas til vår sønn. Gjenstår bare å se om han ser ut som en Lukas. :) Det er iallefall et fint navn, bare litt ''oppbrukt'' i senere tid.

Skrevet

Sander

Linus

Christopher

Michael

Andreas

Daniel

Gabriel

Alexander

Liker Lukas også ;)

Skrevet

Mathias

Tobias

William

Jonathan

Teodor

Oliver

 

Skrevet

Halvard gutten vår på 3 1/2 heter det

Håkon gutten i magen min skal få det navnet

Håvard

Magnus

Kristian

Skrevet

Jeg har lyst på Gustav...

 

Ellers liker jeg Ola veldig godt...

Skrevet

Vi har bestemt at vår skal hete Filip, selvom jeg ikke er gravid enda, hehe;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...