Gå til innhold

Når var dere på deres "peneste"? Aldersmessig ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt hva det er som gjør det, men jeg synes jeg var penere før:/

Har jo ikke rynker enda, har heller ikke lagt på meg etter jeg fikk barn, tvert i mot. Har masse strekkmerker, men jeg tenker spesielt på utseendet med klær her da;)

Kanskje det bare er en fase hvor jeg er utslitt, og at det er lenge siden jeg har dollet meg opp til fest;)

Skrevet

Var?

Hva snakker du om?

Skrevet

Jeg aner virkelig ikke. Føler meg egentlig aldri på høyden, kanskje den gjenstår?

Skrevet

SÅNN, da var vi vel ferdig med denne selvransakingen som gjør at vi blir mindre fornøyde med oss selv?

FERDIG!

Skrevet

Var vel på mitt "peneste" fra ca 20-24.....:o) Har nok tapt meg litt de to siste åra:o) men men, er jevnt over fornøyd alikevel jeg:o)

Skrevet

Jeg var nok på mitt peneste når jeg var 18-19 år. Det er virkelig sant at de kompleksene man hadde som 18-20 åring ler man av at man hadde når man blir 30. ;o)

Skrevet

ca 22, er 25 nå, blir 26 - hjelp..

Skrevet

Signerer kaklehøna :-O

Venter og venter :P

Skrevet

er mer fornøyd med ansiktet nå enn noen gang før (har brukt lang tid på å spare til langt hår + er flinkere til å sminke meg)

Kroppsmessig når jeg var 19 og ikke hadde strekkmerker he he

Skrevet

Har ikke vært på mitt peneste ennå.. dessverre.. haha..men har noe å se fram til da!

Følte meg jo veldig fin når jeg gifta meg da - men da var jeg jo stæsjet opp. Men synes at naturlig pen er penest da, uten for mye sminke og greier.

Har endel ting jeg jobber med for tia, når de målene er nådd vil selvtillitten ose, noe som igjen vil komme til utrykk i utstrålingen min, så håper å være på mitt 'peneste' til sommeren. Vil da være 27 år og forhåpentligvis smellt på tjukken og. Føler meg alltid veldig vakker når jeg er gravid;o)

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd nå selv om jeg har fått to barn, ingen strekkmerker og ti kilo mindre nå enn før jeg fikk barn, men puppene struttet vel litt mer da jeg var 16 hehe. Nå er jeg 24

Skrevet

Har ikke kommet så langt ennå....Tenker jeg når mitt vakreste rundt 30....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...