Gå til innhold

Hva ble det til middag idag jenter :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble hjemmelaget lapskaus her. Driver å koker nå og det lukter himmelsk med masse grønnsaker og rent oksekjøtt. Nam nam gleder meg og det gjør nok barnet i magen og.

 

Vurderer å bake en liten eplekake til dessert :)

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Idag ble det gratinert kyllinggryte - nydelig:) kylling sammen med brokolli, blomkål, paprika, minimais, fløte og creme fraiche ,ost på toppen. Serveres med ris og brød til!!

 

 

Skrevet

her ble det kjøttkaker, brun saus, poteter og grønnsaker :) nammenam det og :)

Skrevet

Idag ble det fiskekaker fra ferskvare disken på Meny. fullkornsris og dampete grønnsaker.lett og enkelt for ei høygravid og sliten dame;) gutten på 2 år spiste som en helt! (stor voksen porsjon) :)

Skrevet

Her blei det kjøttdeig og spaghetti!;) Enkelt å greit..

Så hadde eg lagt ei rullekake til dessert! NAM!<3

Skrevet

Steikte fiskekaker og steik kål + makaroni.

Skrevet

I dag kom jeg hjem til ferdig middag. Mannen min hadde laget "innbakte" pølser. Pølser stekt inni deig med ost og ketchup. Ost på toppen også. Nam nam....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...