Mojo med trollungen Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Ble hjemmelaget lapskaus her. Driver å koker nå og det lukter himmelsk med masse grønnsaker og rent oksekjøtt. Nam nam gleder meg og det gjør nok barnet i magen og. Vurderer å bake en liten eplekake til dessert
☆lillastjerne☆ Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Idag ble det gratinert kyllinggryte - nydelig:) kylling sammen med brokolli, blomkål, paprika, minimais, fløte og creme fraiche ,ost på toppen. Serveres med ris og brød til!!
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 her ble det kjøttkaker, brun saus, poteter og grønnsaker nammenam det og
Nostalgi Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Idag ble det fiskekaker fra ferskvare disken på Meny. fullkornsris og dampete grønnsaker.lett og enkelt for ei høygravid og sliten dame;) gutten på 2 år spiste som en helt! (stor voksen porsjon)
*Iselinn* Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Her blei det kjøttdeig og spaghetti! Enkelt å greit.. Så hadde eg lagt ei rullekake til dessert! NAM!<3
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Steikte fiskekaker og steik kål + makaroni.
Pooh Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 I dag kom jeg hjem til ferdig middag. Mannen min hadde laget "innbakte" pølser. Pølser stekt inni deig med ost og ketchup. Ost på toppen også. Nam nam....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå