Gå til innhold

Snart fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er som dere sikkert ser femtegangsgravid. Har termin om seks dager, tre cm åpning og kjenner at det begynner å nærme seg fødsel.

Og av en eller annen grunn gruer jeg meg mer denne gangen enn noen av gangene før....sikkert pga at jeg var litt uheldig med jordmor sist...tenker iallefall masse på det..

Jeg er bare 153 cm høy, og fikk beskjed om at babyen var ca fire kg for rett over en uke siden...og bare det får meg jo til å skjelve:(

Men vet jo at han kommer ut, bare tenker på alt fra størrelsen hans til riene.

Når jeg har født fire ganger før er det nesten sånn at alle rundt forventer at det nærmest har gått ren rutine i det å føde....men det er ikke så mange timene man holder på hver fødsel, så jeg føler meg nesten like grønn som første gangen:)

Eller vil tro de fleste har hatt flere timer i fødsel totalt enn det jeg har....jeg har hatt skikkelige styrtfødsler på rundt en time to av gangene.

Er det noen flere som har gruet seg, eller tenkt mer på fødsel nr to, tre, fire eller fem enn med første?

Har lyst til å komme igang med fødselen snart...men føler meg samtidig ikke klar til at det skal starte. Men mer klar enn dette blir jeg kanskje ikke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå..Gratulerer som snart 5-barns mamma!! Så spennende. Skjønner du gruer deg litt da men dette går sikkert fin. Vondt ja.. men så går da da over når vidunderet er ute!! Ikke nødvendigvis at legen som sa baby på 4 kg har rett... fikk beskjed om at vesla var en stooooor baby men når hun kom var hun 48 lang og veide rett over 3000....

Lykke til og hold oss oppdatert!!!

Skrevet

Takk:)

Oi, så du fikk såpass liten baby til tross for hva legen sa?

Var jo betryggende å høre iallefall.

Håper å kunne oppdatere i løpet av kvelden:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...