lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 er førstegangs fødende, termin i mai. tenkte jeg skulle kjøpe skinn å ha i vognen. hvor har dere kjøpt det? fins d mange typer, noen bedre enn andre? takk for svar:)
simba>>>3gutter Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har ett fra jysk som jeg er veldig fornøyd med. Også har jeg ett stort fra ikea som jeg har brukt under voksiposen i bhg. Det loer endel.
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 ok:) hvilken størrelse trenger man til vognen? har kjøpt en simo kombi.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Noen er behandlet, noen er ubehandlet(dvs selvrensende), noen er langhåret og andre igjen er korthåret. Vi har et fra kaiser vi er fornøyde med, det er ubehandlet og korthåret. Men skal kjøpe fra nøstebarn til babyen i magen tror jeg. Må prøve det også :-)
It's all about me Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Har to fra Babyshop siden han ligger på det i senga om natta også. De var billige og har holdt kjempebra. Vasket de flere ganger i vaskemaskinen uten at de har blitt noe anderledes. Kostet 299,-
Smånetta 14.mai Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Jeg har et fra Jysk til den kommende storebroren. Det viktigste er at det er korthåret og ubehandlet hvis du vil ha effekt av tempregulering og naturlig lanolin i. Vet ikke hvordan de på salg i en av disse babybutikkene er, men jeg ville ha undersøkt litt rundt omkring, jeg. Skal ha til nr. 2 også og har tenkt å kikke en runde denne gangen også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå