Gurine og gulla Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hadde prøvetime hos frisøren i går... synse jeg ble kjempe lekker på håret....Føler at jeg kommer til å ødelegge det med sløret tror jeg bare dropper det og tar i noen hvite blomster i stedet. Hva synes dere?
Fugl Phøniks Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Blomster i håret er nydelig! Selv skal jeg binde meg en blomsterkrans - da vi skal ha august bryllup. Brudepikene skal også ha blomsterkrans. hvis jeg skulle hatt slør. skulle jeg i så fal satt det langt bak i håret, evnt festet det til kjolen. Har nemlig lyst til å ha mest mulig utslått hår. ( Har langt hår fra før) Hvite blomster i håret høres altså flott ut. Pass på at du enten velger noen veldig holdbare, eller at du bestiller hårpynten hos autorisert blomsterdekoratør. Sjarmen med blomster i håret mister liksom sjarmen om de visner.. Lykke til!
Mamman til Mari Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde droppet sløret var jeg deg. Er jo opp til hver enkelt, men jeg synes friske blomster i håret er finere enn slør, selv om slør også kan være fint selvsagt.
Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Tror absolutt ikke et slør vil ødelegge frisyren, men det er selvsagt en smakssak... Jeg skal ha både slør og tiara - det er det som får meg til virkelig å føle meg som en brud :-) Jeg har langt hår, og skal ha dette utslått, men satt opp bare litt på toppen slik at det blir feste for sløret, noe alle dette: http://www.haircomesthebride.com/images/2006%20Brides/Legacy-DianaPadraza3.jpg Sjekk ellers flere flotte frisyrer her: http://www.haircomesthebride.com/photo1.htm
Gurine og gulla Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 ÅÅÅ det der var nydelig da:) får en frisyre som gjør at jeg må feste sløret helt nede i nakken om jeg skal ha det.... så tror det blir finere med bare blomst og tiara...føler meg sef mer "brudete" med slør.. mne vil ikke "ødelegge" den fine frisyren heller... hmmm
Gurine og gulla Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Frisyren min likner litt på nr nedover på høyre side.. bare jeg kar en del kortere hår...
Gurine og gulla Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 her er linken.. glemte den:) http://www.haircomesthebride.com/photo1.htm
Vannmann35 Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ligner litt på nr?? Hvis du klikker på bilder du føler minner om frisyren, så får du opp en egen side som du kan legge ut link til :-) Lettere å skjønne hvilken du mener da.
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 jeg hadde ikke slør. vurderte en blomst men droppa det og. hadde håret løst satt opp og hadde noen få klemmer med en liten diamant på sånn at det så ut som jeg hadde noen dråper i håret. synes forøvrig det er kjempefint med blomster!!
Maritbrud Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Jeg skal ha oppsatt hår med slør (som jeg har laget selv) festet over "hårknuten" når vi er i kirken. Til festen skal jeg ta ut sløret og sette i 3-4 orkidéer som jeg får laget som hårsmykker fra floristen. Dette er avtalt med frisøren, så på prøvetimen skal hun vise meg hvordan jeg tar ut sløret uten å ødelegge noe.
Gurine og gulla Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 ååå glemte å skrive nr... sorry... nr 11 nedover på høyre side:)
*Rutletutt* Skrevet 27. februar 2008 #12 Skrevet 27. februar 2008 Blomster i håret er jo veldig flott da:o) Kommer jo veldig an på kjolen og stilen en vil ha også, om det "passer" med slør. Jeg trodde ikke at jeg ville ha slør, men ender nok opp med et cathedral slør (laaangt), men helt enkelt og lett - for det passer både til den stilen jeg vil ha og den type kjoler jeg har prøvd. Jeg skal ta av meg sløret etter vi har tatt bilder (til middagen) så da får jeg vist frem de flotte håret jeg sikkert vil ha den dagen også;o) Jeg har bestemt meg for å ha sløret "oppå" håret, men en løsning er jo også å ha sløret "under" håret, da får en jo vist det bedre frem;o)
Vannmann35 Skrevet 27. februar 2008 #13 Skrevet 27. februar 2008 Denne mener du http://www.haircomesthebride.com/images/2006%20Brides/Legacy-DianaPadraza1.jpg I tilfelle er den jo kjempeflott og passer nok bra både med og uten slør :-) Du får vurdere litt - kanskje prøve å sett opp håret tilsvarende når du skal prøve kjolen igjen, prøve både med og uten slør. Uansett, blomster er også mydelig og romantisk!
lutefisk Skrevet 27. februar 2008 #14 Skrevet 27. februar 2008 Jeg skal ha slør som rekker meg til livet. Men sløret fester jeg langt ned. Og så blir det noen roser i håret. Sløret skal av til middagen.
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 4. mars 2008 #15 Skrevet 4. mars 2008 Oj, det var lurt aa bytte fra sloer til blomster etter vielsen! Selv har jeg bestemt meg for en kjole med knyting i rygg, og lurer paa om et sloer vil ta bort fokuset fra detaljene paa ryggen. Hmmm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå