Noah-gullet Mai-08 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Endelig!! Nå føler jeg endelig tiden begynner å gå fortere,den første tiden gikk jo sååå seint!! Men nå har jeg kommet inn på siste trimester,så da er det jo ikke så lenge igjen:-) Gleder meg sååå masse!
Anette og lille Olliver <3 Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Velkommen skal du være=) Men tro meg, tredje trimester kan virke som det lengste trimesteret.. Så nær, men allikevel så fjern.. Men kommer jo nærmere fødsel hver dag, så bare fortsett å smil!=)
nr 4 er her<3 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 velkommen skal du være å lykke til på den siste etappen mot baby=)
Cosette Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Velkommen til siste innspurt. Jeg synes at dette trimesteret har gått fortere enn det andre, men det er så klart tyngre også (fysisk altså) :-D
rosenkvisten Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 velkommen ja;) helt enig med Cosette. Godt det går fort..klarer jo knapt å vente her..så utrolig forveden:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå