Gå til innhold

Hvordan bruker man en BABYCOMP som graviditets test egentlig????

Anbefalte innlegg

Skrevet

tisser man på den pinna eller tar man den i munnen??

er det nøyaktig som er cb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måles temperaturen din under tungen. Det sies at man får endret eller litt høyere temperatur med forbindlese med eggløsning og menstrasjon. Jeg hadde ikke toldmodig nok til og bruke denne.. Fikk bare røde og oransje dager ;P aldri grønne sikkre dager lissom..

Skrevet

Nå har ikke jeg en sånn, men mener at du skal ta tempen under tungen.

Skrevet

men skjønner ikke åssen denne kan påvise graviditet via spyttet og temperatur!!??

kan jo ikek være mye nøyaktig da..vil bare se litt rundt etter erf siden jeg ikke gidder bruker så mange tusen om det ikke funker.hehe *skeptisk*

Skrevet

den påviser vel ikke graviditet.. den forteller deg når du har eggløsning så du kan pule, så du BLIR gravid...

Skrevet

også kan den gi deg termindato om du skulle bli gravid på den dagen du hadde sex... altså på de gule eller røde dagene..

Skrevet

Den viser graviditet også :o) den tolker temperaturforandringer i kroppen. Tempen stiger nemlig litt når man er gravid.

Skrevet

rettelse...mulig graviditet.

Skrevet

melke.. ah ok. Det visste jeg ikke. :D Da har jo HI fått svar iallefall.. selvom det frister å svare HI at man først tisser på tut-pinnen og så putter man den rett i munne.. da får man svaret.. fnis..

Skrevet

haha *ler*

Takker for svar! syns det virka så skrudd at den kunne påvice hcg via spyttet, men er jo temp seff..!

Hvordan kunne jeg vite at man ikke skulle bruke urin på den fks? har jo ikke sånn,for alt jeg VET kan det jo være flere"Pinner" på den da vettuuuuuu! alle kan ta feil akkurats om du gjorde da du sa det IKKE gikk an å påvise gravitiet! FNIIIIS!hehe:O) ler*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...