Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg kjøpte de i nød en gang, og må si jeg ble overrassket. Synes de er helt ok, og holder på det bleia skal holde på. Så her går det i billig-billig bleier til 37 kr pakka.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Bruker Coop bleiene..koster bare 29.90,- men liker de aller best
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Finnes FirstPrice-bleiene som trusebleier?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Jepp. Bruker dem fast vi :-) men libero som nattbleie. Lillemann får et måltid med mme i 2-3tiden også igjen i 7tiden og sover vidre til 8tiden og da har han tisset igjennom first price bleiene :-I Men holder kjempe fint ellers til store bæsje bleier osv ;P
Askepott 3 barnsmor Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk en pakke med first prica truse bleier men er ikke fornøyd med dem.Greit når de små tisser men når de bæsjer så kommer det alltid noe utenfor bleien.
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Er kjempfornøyd, med FP bleiene. Har aldri hatt uhell med disse, og ikke lukter det tiss fra dem heller! Anbefaler alle å prøve dem:-))
♥Cherrypie♥ Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 syns og de er bra:) men trusebleiene dems er litt smale bak og litt tykke syns jeg..men bleiene er jo kjempebra,får bare pluss fra meg men litt minus for at det ikker er strech bak! ja trusebeleiene vi hadde er i mørkblå pakke 10-14kg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå