Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det jammen lenge siden :)

håper alt er bra med deg:)

lurer på hva du får opp på meg og kjærsten min fremover jeg, jeg er 080377 og han 050774.

takker og bukker :)

stoooor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo vennen

Ja det er det jammen no altså!!Er alltid så artig når eg er inne å ser på deg, for då ser eg ei blid,livsglad jente,og litt sånn sommerfugl he he.

Du,det ser jo fint ut på dere to framover,virker jo som at dere kan være litt like og,like travle,lette til sinns,og blide,og impulsive.Og eg ser tur på dere to,har dere tenkt syden?Tur blir det iallefall.Ser du noko på meg no då?Ang jobb etter skulen,og økonomi?Eg er født 04.05.68

Skrevet

takk vennen :)

vi skal på roskilde til sommeren og tenker også på en sydentur i slutten av juli..

ser du noe graviditet på meg i sommer, så mange som ser det, men jeg går på pilla og har ingen større ønske nå, vil gjerne se om vi funker å bo sammen og sånn først.. tror nemlig han flytter inn innen april er ferdig ;)

på deg så ser jeg noe nye endringer i økonomi og jobb i april/mai, og så ser jeg klar graviditet på deg i juni og fødsel i februar neste år. prøver dere eller? kanskje det er et nytt prosjekt som settes ut i livet.. hmm...

og du har forresten rett i at vi er veldig like :) og sommerfugler har jeg hatt konstant de siste 7 ukene.. så lykkelig forelsket som det bare går ann å bli :))))

Skrevet

Så artig,for eg fekk egentlig bilder av tur både her i landet og sydentur, så då blir nok begge deler ja,det blir kjekt.Nei du,eg ser ikkje graviditet på deg i sommer,eg føler det er noko dere vil vente med.Ja han flytter inn det er ingen tvil om.Ja eg ser dere er veldig like,og eg trur det blir masse spennende dere vil finne på framover altså.

Hm,nei me prøver ikkje,har vel lagt det litt på hylla no pga at eg ikkje har jobb enda,og litt pga økonomien pr idag,har jo mange og som skal fram i livet,men eg skla aldri sei aldri, ting kan endre seg de.

Men det kan og stå for eit nytt prosjekt??Me har jo planer om evt byggefelt då,om me får det igjennom hos kommunen,og få finansiert det.Men om du såg eit barn til,er det jente du ser??Det eg føler på sjølv iallefall,enda så mange jenter eg har,he he.ja skulen er ferdig i juni, og det er og andre som ser endringer her i april/mai på meg,blir spennende å sjå

Skrevet

tusen takk vennen :) jeg tror også vi vil få en spennende tid fremover og for resten av livet ;)

men lurer litt på problemet som har oppstått med barna hans, han har 3 fra før og per dato så bor han hos en kompis hvor han ikke kan ha de under samvær. så tenker vi jo på å flytte sammen snart, men vet ikke hvordan vi skal gjøre med barna hans, for at det skal gå minst smertefritt for dem. tror også vi kan få litt krøll med moren der .. ser du noe eller kan du gi noen tips?

og ja jeg tror også du får ei lita jente til :) er nå først og fremst baby jeg føler på hos deg til sommeren, men kan jo være byggeprosjektet også..

veldig glad for at du ikke ser graviditet på meg til sommeren, for jeg vil gjerne vente til alt er bedre økonomisk og mer på plass med mitt barn og hans barn. får du noe følelse for om det kan bli gravidtet neste sommer kanskje?

tusen hjertlig takk for at du tar deg tid vennen!

stooor klem

Skrevet

Hallo igjen!!

Ja det første som slår meg er akkurat det som du seier, at dere vil vente med ein liten til resten rundt dere er i orden, og det er nok smart og. Ja neste sommer vil eg sei ser meir reelt ut med tanke på baby, for då er det gått seg til med barna deres, og bopel, og ting har gått seg meir til.Egentlig føler eg ikkje at det vil bli så mykje krøll der eg med eksen hans, Men eit tips er at dere og mora til hans barn snakker med ungene ei stund på forhånd,og veldig viktig at han no er tidlig te å snakker med eks dama si ang dette med dere,det vil gå mest smertefritt.Sjølv om det ofte kan være kviasamt å skulle ta opp ting med eksen sin. Men eg føler dere vil komme fram til ein grei samværsordning med barna,men at dere trenger litt innkøyringstid på dette, og eindel samarbeid.Men som sagt,være tidlig ute å ta det opp, det er det lureste.Men at du og han no setter dere ned å først blir enige om korleis dere ser på dette, og korleis dere har lyst det skal være,og blir enige der.Masse lykke til!!

Ja det prosjektet der føler eg me har gått å venta på lenge,no venter me på at det skal komme ein som mannen jobber med for å sjå på det, og lage tegning og plan til kommunen.

Skrevet

tusen millioner takk vennen!!!

det gjorde godt med de ordene der, og skal absolutt ta de med meg. heldigvis så snakker vi godt sammen, så å finne en løsning på det her skal nok gå. sa han måtte snakke med barna sine idag også, sånn at de blir litt mer innviet i livet hans og klar over at ting endrer seg..

skal se litt på prosjektet ditt senere, litt sliten idag.

stooooor klem

Skrevet

Kjempeflott!!!

Ja ting vil ordne seg til det beste for dere alle,dere vil bli ein fin gjeng.Ja får du tid og ork så ser du,ikkje så farlig!God klem til deg

Skrevet

takk så mye vennen!! vi hadde en lang samtale igår, og selv om han først ikke ville si eller snakke med exen om oss, så skjønte han poenget og skal nå gjøre det. så nå håper jeg bare hun tar det bra og ikke lager noe stress for oss.. vi kommer til å la alt utvikle seg sakt og det blir ingen offisiell innflytting før april/mai :)

igjen tusen takk!!!!

skal se på prosjektet ditt i helgen som en takk for alle de gode rådene jeg fikk som hjalp oss mye :))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...