Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk Troll dressen vi bestilte i dag, men der eer enig i at den er altfor stor ikke sant? Tror nok jeg må bytte til 104..Dette er 110

prinsene.blogspot.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg synes den så litt stor ut, dresser skal jo helst være så behagelige som mulig, i og med at barna leker ute o.l. Ville nok byttet, men sikkert ikke noe "must"..

Skrevet

Jeg hadde ikke byttet den. Syns ikke den var så stor. Satt fint på armene og med cherrox så blir ikke dressen så lang.

Bedre med litt stor enn litt trang.

Fin dress :0)

Skrevet

Går det ikke ann å stramme den i livet? Fin dress forresten;)

Skrevet

Du som er så dreven i dressverden ser nok det mye bedre enn oss andre.

Men dressen var fin den:o)

Skrevet

Jeg ville ikke ha byttet den, syns ikke den så veldig stor ut. Bytter du den, tror jeg du må kjøpe ny til høsten. Snart er det vår, hvertfall her.

Jenta mi har gått i trolldress som egentlig kunne vært mindre, men ikke hatt noe problemer eller klaget over at den er stor (hun pleier å klage om klær er store. 3 år)

Skrevet

Kjempe fin dress Kevin ha fått.. Jeg ville ikke ha byttet.. Husk han han strekke seg en del til høsten igjen.. Og med sko på blir den ikke så stor.. Som blåbæret sier, bedre med litt stor enn litt for liten..

Skrevet

Jo det går ann å stramme inn..men den virker litt lang i armene...nessj vet ikke jeg..

Skrevet

Intr. i kjøpe en pent brukt en da? Har eni 104 som vesla har brukt... Marineblå med uttagbarn ullfòr. Ullforet er bare brukt et par ganger...

Skrevet

Hvor mye er det å gå på da han sitter på huk da? Synes ikke det så så svær ut, og hadde nok ikke byttet, regner med at den skal brukes til hlsten også, og de strekker seg ofte en del på sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...