Gå til innhold

Blæretrøbbel!! Trengr svar....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å bli sprø!

Har en tid hatt problemer med å få tømt min ekstremt fulle blære om natta... Natt til lørdag toppet det seg helt - fikk ikke en dråpe ut. Trodde jeg skulle sprenges:( Måtte på legevakt å få kateter.. De mente det måtte være en betennelse, så jeg fikk pencelin.

Tenkte at da er problemet løst - natt til mandag var det på'an igjen med full fart til legevakt - tømt for 1,2liter.

Fikk akutttime på gyn.pol mandags morgen. masse testing og ultralyd av frisk baby:) og friske urinveier...

Er bare 15 uker påvei så ingen av legene skjønner hvorfor jeg skulle ha dette problem. Så da sitter jeg her og kjenner at trykket bygger seg opp:(

Noen som har opplevd det samme???? Redd for at det blir kateter resten av svangerskap:( Leeeeeenge.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei men stakkars deg da. Beklager, har ikke vært borti noe lignende, men føler med deg! Lykke til!!

Skrevet

Hei.

Uff hørtes fælt ut, jeg har slette med å løpe på do hele tiden. opp til 5 ganger på natten og føler aldri jeg bli tom heller.

Men jeg har da bare urinveisinfekjson. Og i forhold til deg er det bare.

God bedring, håpe det ordner seg.

Lykke til.

Skrevet

Hei! Endelig et innlegg om dette! JA! Jeg har det på samme måte. Spesielt om natta! Våkner med knall-full blære og når jeg kommer på do kommer det ikke noe på dødslenge! Må bare sitte der og vente... Toro det kommer, men nei... Tror det kommer, men bare to drypp... Tror det kommer, men falsk alarm... Men det kommer alltid til slutt.. Problem, altså!

Skrevet

Føler det litt så selv også, men jeg trodde det var fordi kroppen min vil kvitte seg med avfallstoffer raskere enn ellers. Om jeg drikker mye vann går det greiere å tisse. Om jeg ikke drikker så mye vann føler jeg det akkurat som du beskriver (bare ikke så intenst). Jeg drikker minst to liter om dagen, hvis ikke kommer det bare dråper når jeg tisser. Om jeg drikker mye tisser jeg som normalt.

Skrevet

Takk for svar!:)

Følte meg så alene... Kjedelig når nettene blir noe man gruer seg til.

Merksnodige greier! Håper det er forbigående...

Skrevet

uff. Ikke moro å plages med blæra! jeg fikk kjempe problemer med å tømme blæra etter fødselen. De glemte å kateterisere meg før jeg skulle begyne å presse, og dette førte til ei ekstremt overfyllt blære. Ble liggende lenge på sykehuset pga dette. Skikkelig kjedelig når man har helt andre ting å tenke på.. Kom etter hvert hjem, for så å bli innlagt igjen. Sleit i flere mnd før det gikk seg til. Er nå gravid i uke 25, og har problemer med å tømme blæra når den blir for full (som på natt/morgen). Legen mener at jeg muligens har begynene framfall av blæra, og oppfordret meg til å gjøre knipeøvelser. Så hør i gården knipes det;)

Skrevet

Ble du virkelig tømt for 1,2 liter? Fy søren, ikke rart du hadde vondt da. Vanligvis når blæra er full rommer den ikke mer enn 0,5 l. Uff, syns synd på deg. Håper dette ikke er noe som du må slite med framover. Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...