Gå til innhold

Er dette frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Invitasjonene våre er litt spesielle. Det er en dvd plate i cd cover. Der er det en skriftlig invitasjon i fronten (der hvor det vanligvis er tekst og sånne ting på en cd) og på dvd platen er det en liten film av oss ved kirken, i lokalet vi skal ha festen, bilde og nummer til toastmaster....ja litt generell informasjon. Så kommer spørsmålet; er det frekt å ha ønskeliste som en egen "link" på denne dvd´n? Den blir ikke "flasha" rett i fjeset på folk, man må selv klikke seg inn på den.

Hva synes dere. Vil høre helt ærlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes dette var et artig påfunn, og det er ikke frekt å legge ved ønskeliste. Folk skjønner jo at de må gi en gave, så det er jo praktisk å få listen med en gang :-)

Skrevet

Ja det er det vi har tenkt og, men så har jeg tenkt mer og mer på det og vi vil jo ikke være frekke heller.

Skrevet

Hmmm jeg vil også ha sånn dvd.. Hvor mye koster det, eller er det noe dere har ordnet selv??

Skrevet

Vi har ordnet det selv, samboeren min er litt sånn "media-mann" Men det er absolutt ikke vanskelig å lage det selv heller (eh..nå skal ikke jeg uttale meg alt for mye om det) hvis du kan litt data og har det rette utstyret

Skrevet

Så flott og kreativ invitt! Jeg tror at når gjestene får denne invitten vil de bli så imponert at du ikke trenger å tenke på om det er rett eller galt å legge ved gaveønske link.

Det er jo veldig praktisk å legge den der, så slipper dere å bli nedringt - for man vil jo helst ha ønsker fra brudeparet uansett :-)

Lykke til!

Skrevet

kjempekult!!! så gøy med noe annerledes! Noen er virkelig mer kreative enn andre..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...