Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Har begynt å introdusere grøt og vann til den lille, bruker mme til grøten. Koker vannet, avkjler det littegrann og setter det i kjøleskapet. Man skal vel helst gi lunket vann, så kan jeg varme det i microen? Går det ann med grøt også? Når jeg mater blir jo grøten så fort kald!!
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Hei Personlig tror jeg det er greit at de venner seg til at vannet ikke behøver å være lunkent hvis de skal drikke. Like greit først som sist. Med min første fungerte dette i allefall bra. Og her går grøten ned på høykant selv når den ikke er lunken lenger også. Jeg er ikke så glad i å bruke mikroen jeg, men d er sikkert helt greit. Har du vannkoker går d jo an å fylle litt mer i flaska etterhvert. Her bruker vi bare vann i grøtpulveret, og da er vannkoker supert! Lykke til
r r r Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Romtemperert vann er helt greit å gi. Om du må koke vannet først så er det bare å la det stå til det får romtemperatur. Vannet er jo ikke et helt måltid så ungene blir ikke nedkjølt av å drikke det kaldt! Et tips for å holde grøten varm er å sette grøtskålen i en større skål med varmt vann. Da holder den seg lengre. Men nødvendig er det ikke. Ingen av mine tre har nektet å spise grøten selv om den blir kald etter en stund. Bare prøv så ser du jo hvordan det går.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå