~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Skulle en tur på butikken og bytte noen klær ( i og med at jeg har fått en kjempe begrenser deg seg litt med små størrelser.. hehe), kjøpe ammebh og handle mat.. Fy søren, jeg bare virra rundt og ble svimmel og varm og følte meg som om jeg hadde en lag med bomull rundt hele hjernen.. Inne på matbutikken gikk jeg rundt med handlelappen i hånda, men glemte å se på den og ante dermed ikke hva jeg skulle ha... :o/ Kom hjem mer eller mindre utslitt og samboeren min bare lo av meg og forslo at han skulle ta seg av handlingen en stund til fremover..
Mille** Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Haha......du har i det minste ammetåka å skylde på, sånn er mannen min på shopping hver eneste gang. ;o)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Først av alt: Gratulerer :-) Hihi, det ble på samme termin dag som med forrie ;p Tok fødselen lang tid da :-) ? Hadde det sånn i 2-3uker at jeg følte meg litt mørbanket og ikke helt tipp topp form. Men definitivt mye bedre enn etter forrie fødsel :-)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Sånn er det, men du har all grunn til å la mannen din ta over handlinga;-) Hva ble navnet på den lille prinsen?;-)
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Takk ) Ja nå vet jeg hvor lenge min kropp bruker på å produsere kjempebabyer hvertfall ;o) Fødselen var mye kjappere en forrige gang, murra jo mye hele dagen men aktiv fødsel ble vel ca 5 timer eller noe. Føler faktisk at jeg er mer i svime denne gangen enn med førstemann. Helt i tåka, tror jeg skal holde meg hjemme noen uker til ;o)
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Ja si det.. hehe.. Det er ikke avgjort ennå. Kaller ham Sivert innimellom da, men skal gi pappaen noen dager til å komme med noe bedre siden han er så imot det navnet. )
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Sivert er kjempefint, da;-) Men uansett, gratulerer med en liten konge;-)
Dronningen! Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ammetåke?? Jeg ga mannen din noen kongenavn på FB, kanskje jeg skal torpedere han med Sivert i stedet?
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Hehe, jaja, men det hørtes nå greit ut da :-) Eller en fødsel er nå en stor opplevelse i seg selv så er ikke bare bare uansett om det er 5timer eller 20timer =) Hihi, ja du får bare kose deg sikkelig med den lille. Tiden går utrolig fort. Her er det gått snart 6mnd og jeg synes det var som i går jeg tok med lillemann hjem.
~sjiraff~ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2008 Ja gjør det ) Han har faktisk kalt ham Sivert et par ganger, blitt litt påvirket. Vi har snakket om kongenavn ja og fant ut at Sigurd og sivert kommer fra samme opprinnelse, så Sivert blir nesten et kongenavn (mitt sterkeste argument.. hehe..)
Dronningen! Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Bra dere holder dere til kun 1 navn, i rekken min var det en 4-5stk.. Visk det i øret hans når han sover, kanskje du når underbevisstheten:o)
Ny sneip i juni 2009! Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 he he, dette fikk meg til å tenke på da jeg var ute på handletur, 3 dager etter fødsel......Bomull rundt hjernen, svetten som sila og totalt svimekopp:-) Det smarteste var jo at jeg var fast bestemt på å handle ammebh, og disse måtte jeg jo prøve....Herregud for en dårlig ide, 25 varmegrader ute, enda varmere inne i det knøttlille prøverommet, og en kropp som var full av varmeproduserende hormoner. Ufattelig dårlig prosjekt, men klarte da å få meg en bh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå