Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hvilke papirer er det man skal ordne i forbindelse med svangerskap, fødsel og permisjon? Kan ikke dette fra før... Har søkt jobben om permisjon bare hittill. Og så er det foreldrepenger (=mnd utbet. under perm?) fra NAV? Noe mer jeg ikke vet om? Barnetrygd f.eks? Og når er "frist?" Har termin 20.juni :-)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Du og barnefar må fylle ut søknad om stønad ved fødsel/adopsjon (dere fyller ut et skjema sammen). Arbeidsgiver må også fylle ut et skjema. Det bør vel være inne i allefall em mnd før slik at du får pengene du skal ha - NÅR du skal ha dem, noen kontor har litt lang behandlingstid. Barnetrygd går automatisk, tror jeg, korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå