Gå til innhold

Papirer/søknader.. Hjelp..?


Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke papirer er det man skal ordne i forbindelse med svangerskap, fødsel og permisjon? Kan ikke dette fra før...

Har søkt jobben om permisjon bare hittill. Og så er det foreldrepenger (=mnd utbet. under perm?) fra NAV? Noe mer jeg ikke vet om? Barnetrygd f.eks?

Og når er "frist?" Har termin 20.juni :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du og barnefar må fylle ut søknad om stønad ved fødsel/adopsjon (dere fyller ut et skjema sammen). Arbeidsgiver må også fylle ut et skjema. Det bør vel være inne i allefall em mnd før slik at du får pengene du skal ha - NÅR du skal ha dem, noen kontor har litt lang behandlingstid.

 

Barnetrygd går automatisk, tror jeg, korriger meg gjerne hvis jeg tar feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...