Gå til innhold

hvordan reagerer mennene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste svangerskap greide ikke gubben glede seg noe saerlig over situasjonen...han var saa redd og usikker paa hvordan ting ville bli. Naa har vi en fantastisk liten gutt paa 9 maaneder, og ingen av oss kan paa noen maate forestille oss livet uten han. Denne gangen er han helt annerledes. han er GLAD! det er saa godt! :) Denne gangen vet han at der er fantastisk aa ha barn og han er glad vi skal faa et nytt familiemedlem! :)

Hvordan reagere deres karer da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han tenker nok ikke på det sånn som meg, jeg kjenner det jo på kroppen. Men han gleder seg veldig, nesten mer enn meg tror jeg :) Han kommer til å bli en stolt og flink pappa.

Skrevet

Denne gangen har han virkelig vist følelser og er kjempe glad og stolt. Vi mistet i slutten av september og etter det så tror jeg at denne graviditeten betyr mye:)

Han klarte ikke å lavær å fortelle det til tullemor, og hun har jo selvfølgelig proklamert høyt og tydelig i barnehagen at hun endelig skal bli storesøster:)

Skrevet

Jeg syns sambo er så søt, for når vi legger oss om kvelden og når vi drar om morgenen må han alltid nusse på magen min og si natta/hadet til lilleknøtt (som mini'n har blitt hetende her i huset).

Han gleder seg nok skikkelig, men jeg er litt skuffa over at han ikke er mer interessert i å lese om ting. Han hater å lese, og har alltid gjort det da... Men syns kanskje han burde lese litt fordet?...

Skrevet

Han er glad, men som han selv sier, er han også litt avventende. Det er jo tidlig enda (åttende uke, kanskje bare sjuende, ganske usikker termin...), og mye kan skje enda. En titt i embryologiboka vi begge har et eksemplar av, hjelper jo ikke akkurat på... Jeg har alltid sagt at jeg skal brenne embryologiboka min den dagen jeg blir gravid, men jeg klarer selvsagt ikke det! :S De siste dagene har han begynt å ta masse på magen min, og kysse den på kvelden. Det virker som om han slapper litt mer av, og det er jeg glad for, for det hjelper meg også slappe av. Han er også veldig flink til å passe på meg, og han er veldig forståelsesfull for rare matvaner, sult og følelsesutbrudd av ymse slag. Drømmekjæresten er han! (synes jeg selvsagt hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...