Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er snart 28 uker på vei, har blitt alene, eksen flyttet ut for 10 uker siden, dette sliter jeg masse med.. vært innlagt på sykehuset 2 ganger i løpet av kort tid, dette på grunn av høyt blodtrykk og de mener jeg har økt fare for å få svanger skapsforgiftning, fikk lungemodningssprøyter for nesten 2 uker siden, da var målet dems \ holde den lille inne i 2 uker til.. kan du se åssen det går med meg og eksen?

og når de eventuelt tar ks på meg??

jeg er født 160183

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hallo vennenEg ser deg aleine no først iallefall,eg klarer ikkje heilt å sjå korleis det vil gå med dere,det er så mange ting som kan spele inn.

Dette var trist å høyre,ønsker deg alt godt altså!!

kan være at den lille holder seg der inne til veke 32,men det kan være at det blir andre veka i mars då.At de ta ks då på deg.Mange gode klemmer til deg

Skrevet

det er flere som ser at hun kommer i uke 30..

kan du se om jeg kommer til å få sv. forgiftning?

tåler å høre svaret ditt, eller å hadde jeg ikke spurt..

ser du om dette går bra, må jeg være lenge på sykehuset før de velger å ta ks?

Skrevet

Hallo

Nei eg føler ikkje svangerskapsforgftning på deg, men eg lurer på om de velger å ta ks på deg før uansett fordi du har høgt bt.Eg føler det vil gå fint eg,uten at eg klarer å gå meir i dybden på det,ei stund etter ks blir du nok på sjukehset.Masse lykke til!!

Skrevet

takk for svaret.. blir spennende å se hva de sier på sykehuset.

det er flere som har sagt uke 30...blir spennende å se,håper ikke hun kommer så veldig mange ukene før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...