ls83 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 jeg er snart 28 uker på vei, har blitt alene, eksen flyttet ut for 10 uker siden, dette sliter jeg masse med.. vært innlagt på sykehuset 2 ganger i løpet av kort tid, dette på grunn av høyt blodtrykk og de mener jeg har økt fare for å få svanger skapsforgiftning, fikk lungemodningssprøyter for nesten 2 uker siden, da var målet dems \ holde den lille inne i 2 uker til.. kan du se åssen det går med meg og eksen? og når de eventuelt tar ks på meg?? jeg er født 160183
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hallo vennenEg ser deg aleine no først iallefall,eg klarer ikkje heilt å sjå korleis det vil gå med dere,det er så mange ting som kan spele inn. Dette var trist å høyre,ønsker deg alt godt altså!! kan være at den lille holder seg der inne til veke 32,men det kan være at det blir andre veka i mars då.At de ta ks då på deg.Mange gode klemmer til deg
ls83 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 det er flere som ser at hun kommer i uke 30.. kan du se om jeg kommer til å få sv. forgiftning? tåler å høre svaret ditt, eller å hadde jeg ikke spurt.. ser du om dette går bra, må jeg være lenge på sykehuset før de velger å ta ks?
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hallo Nei eg føler ikkje svangerskapsforgftning på deg, men eg lurer på om de velger å ta ks på deg før uansett fordi du har høgt bt.Eg føler det vil gå fint eg,uten at eg klarer å gå meir i dybden på det,ei stund etter ks blir du nok på sjukehset.Masse lykke til!!
ls83 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 takk for svaret.. blir spennende å se hva de sier på sykehuset. det er flere som har sagt uke 30...blir spennende å se,håper ikke hun kommer så veldig mange ukene før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå