Gå til innhold

Hvor nødvendig er det med bleiebøtte....

Anbefalte innlegg

Skrevet

....tenkte først at jeg skulle dra ut på babyshop & få en gratis...men,så har jeg lest & hørt at mange ikke bruker de etter at de har fått de i hus....står bare i veien & støver ned....

Vi har liksom ikke det største badet heller...så er litt usikker nå jeg...er den på babyshop veldig stor & klumpete?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tatt den ut ennå, vi bor på 40 kvm. Men den virker ikke veldig stor ihvertfall. Vi har en gutt fra før, hadde ikke bleiebøtte til han, brukte poser til bleiene og kastet etter hvert. Men i og med at vi fikk gratis bleiebøtte så sa jeg ikke nei takk til det.

Skrevet

Vi brukte ikke vår noe særlig -var like lettvindtå kaste bleien ut etter hvert skift, har varme i gulvene, så det ble mye stygg lukt før vi kom på at den måtte stå oppå noe..... vanlige tissebleier lukter lite i starten, så de gikk rett i dosøpla, men etterhvert lukter det jammen godt av disse og de går rett ut de og...

Spørs litt hvordan forhold dere har rundt dere,, hvor lett det er å få bleiene ut etter skift. Jeg syns det luktet mye av disse bøttene....var kanskje fordi posene var innsatt med noe lukt ?

Skrevet

Vi har to barn og har aldri brukt bleiebøtte før. Har bare hatt en vanlig søplebøtte med lokk på verandaen/trappa som vi tømte i søppeldunken etterhvert. Denne gangen har jeg hentet gratis bleiebøtte, men ser for meg at jeg etterhvert dropper å kjøpe refillposer og heller bruker gratis matavfallsposer. Men vi får se, vet i allefall med erfaring at bleier på trappa om sommeren stinker...

Skrevet

Jeg har kjøpt bleiebøtte.. Tenkte det var greit å ha.. Vil ikke ha bleier som blir liggende og stinke..! Har 200 meter ned til søpla(bor langt på landet) og gidder ikke gå ned hver gang ungen må skiftes på, bare så man skal unngå luktene bleier.. Så bleiebøtte ble det på meg.. =)

Skrevet

Jeg venter nr 2 og har ikke hatt bleiebøtte til første mann. Skal heller ikke ha det nå. Min bror med kone fikk det da de ventet førstemann, men de skjønte fort at det var bare tull. Det koster rundt 100 kr for en rull med de posene man skal bruke til bøtten. Blir dyrt etterhvert når man like godt kan bruke vanlig søppelbøtte.

Derfor de gir de bort gratis, for da tjener de penger på å selge pose-dispenserne.

Skrevet

Takk for svar :o) det er vel like greit & ta en tur i søppla hver dag da :)...har jo søppelboksen rett utenfor.

Det koster jo fort litt for disse refillposene oxo da....nei...den gode gamle søppelboksen er vel best :o)

Skrevet

Brukte den nesten ikke til eldstejenta og kommer ikke til å hente den fram nå heller. Det lukter dritt av den uansett hvor jeg setter den. Nå har vi et system hvor vi kaster bæsjebleier i en pose utendørs. Mye bedre med tanke på lukt.

Skrevet

Om du har kort vei til en Reflex-butikk ville jeg hentet den gratis bleiebøtta (men ikke la deg friste av alt annet...) og satt en lapp på søpledunken til søplefolkene at du trenger flere ruller med matavfallsposer. Blir jo helt gratis!

Skrevet

Jeg brukte ikke bleiebøtte til første barnet... Men har vurdert det nå på nr 2, men fikk ett tips om å bruke sånne sorte hundeposer du kjøper i butikken.. myyye billigere å bruke enn å kjøpe refill til bleiebøttene.. og så slipper man stanken av bleiene...

Skrevet

Jeg hadde ikke bleiebøtte til førstemann, men har hentet gratisbøtta nå. Vi har brukt denne i noen dager, og den virker kjempeålreit!

Tror nok at vi kommer til å bruke bøtte denne gangen, ja. Vi får se hvor lenge vi velger å bruke den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...