Dotten Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Lenge siden jeg har spurt deg.... Men jeg er nå fortsatt ikke gravid Ser du noe på meg snart?? He, he. Gir ikke opp for å si det sånn. Er i min 20. pp nå! Grrrr. F: 160471. Tusen takk!
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Hallo vennen Nei gje opp må du ikkje gjere, det er rett innstilling!!!Sjangsen ser ut til å snart dukke opp no,får opp no i vår.Men har du vært utreda,at det ikkje er noko som skulle være til hinder verken for deg eller mannen din?? God klem til deg
Dotten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Takk, takk. Har vært til undersøkelse hos gyn og alt så bra ut. Har fått Pergo, selv om jeg har stabil syklus og eggløsning. Bare for å gi det et puff. Om det ikke skjer noe nå, må nok sambo også til pers Han er ikke sjekket enda! Men vi har jo ei snuppe på 2 år og 5 mnd, så vi kan jo bli gravide Klem tilbake!!
nattinatt Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Hallo igjen Ja det kan dere då.Putte masse vitaminer i mannen ,c,og e.Ja du,sommeren blir du gravid,no såg eg at det blir nok slik at mannen tar seg ein tur og til sjukehuset, og det ser jo egentlig vedig positivt der,sjølv om det kan være litt dårlig sædkvalitet,men dette vil ordne seg.har mannen vært litt sliten i det siste?Kjenner litt på det.Men eg trur sommeren vil bli ei god tid å få lage baby på.Så håper eg at eg tar rett her då!! Masse lykke til!!!!Kleeeem
Dotten Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Hei igjen. Ja han har nok vært litt sliten. Det har vi alle. Vært mye syke i høst/vinter! Vi får satse på en sommerlagebaby da Hi, hi. Klemmis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå