Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg burde etter 23 pp ha forstått at det å teste i hytt og pine ikke er nødvendig før det har gått svært så mange dager over IKM. Dette gjør jeg jo aldri, nei tester før IKM og har ikke tanta kommet på IKM dagen så tester jeg jo da og helt fram til tanta kommer. Så har jeg en liten pause mens tanta holder på...men så kommer jeg på at var ikke blødningen litt rar denne gangen da. Oj da er jeg jo kanskje gravid allikvel for jeg har jo følt meg litt uvel noen dager også har jo brystene mine vokst litt.... så tester jeg da og selvsagt er de negative. Så bestemmer jeg meg for at neste gang skal jeg ikke teste før jeg er på dag 40 hvis ikke tanta har kommet men så er jeg i gang igjen da teste før IKM og etter tanta har vært på besøk. Jeg er sprøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø!!!!!!!!!!!!!!!!!
Peders mamma Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 du e kanskje sprø..men du e så absolutt ikke aleina om å være det !
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Takk for det:-)
elmaaani Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 hehe!.. kjenner meg igjen! Jeg og mannen har prøvd i 7 1/2 år og vi har fått påsvist at det ikke er noen celler hos han som lever... og jeg har likevel et sykt håp hver gang det er forsinkelser eller kroppen spiller meg et eller annet puss! Er det no noen som ikke burde drive slik er det meg ettersom det rett og slett ikke er mulig! Vi må bare leve med det tror jeg =)
Gretha Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hehehehe, jeg kjenner meg slik igjen. Har gradvist blitt mer og mer ustabil, nå er jeg også sprø. Tror faktisk jeg lager symptomer også nå fordi jeg håper slik.. Trodde fortsatt jeg var gravid mens jeg holdt på å svime av av menssmerter for noen dager siden.. Helt klart sprø...
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Å ja vi er kanskje litt sprø alle sammen. Det å tenke babylaging i lange tider er harde tak:-)
LabbogLine Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hehehehehe:) der har du meg også! jeg tror jeg svir av minst 10 tester hver syklus (blir dyrt etterhvert) Jeg har funnet ut at cluet er å IKKE har tester liggende, da blir det litt lettere:)
Ema73 - prøver 5 år (8 år) Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2008 Det er nok lurt det ja, men det er bare det at jeg kjøper jo mange når jeg bestiller fra billig tester. For det er jo fryktelig kjekt å ha i hus om det skulle bli bruk for de da vet dere. Og nødvendig innbiller jeg meg jo det er støtt og stadig. Ikke minst fordi jeg har alle tenkelige symptomer hele syklusen igjennom for sikkerhets skyld :-)
LabbogLine Skrevet 27. februar 2008 #9 Skrevet 27. februar 2008 Hehe:) jeg er akkurat likedan! Når jeg kikker på ordrehistorikken på billigetester, så har jeg vel bestilt en ny pakke ca 1 gang i mnd derfra,hihi:) men nå har jeg bestemt meg for å stoppe shoppinga, blir så dyrt. Så gjenstår det å se om jeg greier å gjennomføre det,hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå