jippiii Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 har foundation i det merket, men føler jeg blir blank i huden...legger jeg det på feil?vanskelig å vite hvor mye en må "jobbe" det inn i huden! bruker dere kost med lange hår? jeg har den fra id med lange hår. men såg at de de har en med kort hår..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Du skal ta ørlittegranne pulver i lokket, rulle kosten godt rundt i lokket for å få det inn i kosten. Så kakker du kosten lett mot kanten for å slå av overflødige mineraler og så jobber du det inn i huden med sirkelbevegelser. De anbefaler at man bruker id sin kost, siden den er rundere, går lengre ned på siden, hvis du skjønner hva jeg mener.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Du kan også kjøpe id mineral veil, det hvite pulveret. Det fungerer som et pudder og matter det ned.
jippiii Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 har id sin kost!rund med lange hår. føler liksom at den blir for tor når en skal gjøre sirkelbevegelser..siden en ikke skal bruke tuppen på en måte, bare siden!men de har jo en med kortere hår også, men kanskje ikke den er for foundation..
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hm, har ikke hørt det at man bare skal bruke sidene. Har du den kosten som bare er sånn veldig kort tjukt skaft, kabuki brush? Du kan jo prøve baby buki brush eller den vanlige face brush som id har. De er litt mindre
jippiii Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 har ikke den med kort skaft nei, er vel 10 cm!var de på parfymeriet som sa at sidene skulle brukes, for ikke å ødelegge fibrene i kosten....
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Den skal rulles i lokket ihvertfall. Det var nok det de mente på parfymeriet, bare litt klønete sakt.
snartmammapåny Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Damma som "eier" Bare Minerals som lager i.d pudderet har lagt ut diverse instruksjons filmer på youtube.com. Er bare å søke etter "Bare Minerals" eller "Bare Esentuals" Kommer og opp en drøss med private folk som har lagt ut sine puddersminke tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå