Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Vært hos jordmor i dag, og ble veid. Gått opp 21 kg!!!!!!!!! Starta på 68 kg, nå er jeg på 89 :s :s :s Er 38 uker i dag! Har ikke lyst å spise mer resten av svangerskapet........... nå ble jeg deppa! Det er nå jeg trenger gode historier om vekttapet etter svangerskapet ;o)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 hehe, uff, det går nok bort igjen! ikke lenge til engang, du er jo uke 38! det går kjempefint! så har du så mye tid du kan bruke på å trene og komme deg tilbake igjen, så det går nok strålende! kos deg du:)
wjkcg Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Var hos legen i dag. har gått opp 3 kg bare siden forrige uke. Er i uke 38 nå, startet på 65 og har passert 80. Regner med at mye er vann, som forsvinner med en gang, og resten skal i følge de erfarne forsvinne med amming. Vil jo også tro at daglig trilletur vil ha effekt. Orker ihvertfall ikke å begynne med noe slankeprosjekt nå! Her skal jeg unne meg alt fram til baby er ute og kroppen er min igjen!
Axus' girlfriend Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 ikke tenk på det en gang du venn!!hvor ofte kan du kose deg og ikke tenke på vekt??nyt de siste ukene, ikke tenk på vekta. Masse trilleturer nå mot våren/sommeren og amming(?) = ryktes å være en bra slankekur:) Å dessuten er det mye enklere å spise masse friske bær og frukter når været endrer seg.
Babyimars Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Takk for trøstende ord... følte meg sikkelig dritt i sta. Fått endel vann i kroppen jeg også, lagt på meg 3 kg på noen dager. Men jordmor sa jeg ikke skulle bekymre meg. Men jeg må jo si at jeg ikke liker å nesten bikke 90 kg da...bikker vel det før gutten min finner veien ut...
Axus' girlfriend Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 nei, nå er det bare å kose seg resten av svangerskapet jenter!! bort med vektfokuset - så klart, blir det for mye at det er skadelig for barnet så er det en ting, men det har jeg ikke hørt om enda:) synes det er vilt hvor mye folk legger seg opp i vekt. hver gang jeg møter på folk jeg ikke møter jevnlig, så får jeg spmål om vekt. hvorfor skal folk legges seg så mye opp i dette når man er gravid?ingen som sier noe ellers!! jeg stemmer for at vi KOSER OSS:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå