Gå til innhold

Denne Lilly...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Profilen hennes ble opprettet i går ser jeg.. Må bare riste på hodet. Hvem er det som må opprette ekstra profiler her inne for å støtte seg selv? Jeg synes hvertfall det er rart hvis denne personen har vært medlem her 1 døgn, og allerede har begynt å hisse seg opp over andre og skal spy ut edder og galle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en her som spurte hvordan en forandret nick og passord for noen dager siden....

Skrevet

jeg har vært medlem her men samme nick i noen måneder, så jeg ble ikke medlem igår... så vet dere det!!!

Skrevet

Da bør du ta en titt på profilen din, der står det når du opprettet den, sist logga deg inn etc.......

Skrevet

jeg lagdt profilen min istad faktisk... jeg har ikke hatt noe profil før... så det!!! tro hva dere vil, det driter vel jeg laang masj i!!

Skrevet

Medlem siden 25. februar 2008

Siste login 26. februar 2008

Tatt rett fra profilen din. Så den ble nok neppe laget istad som du sier.

Skrevet

Er dette virkelig noe å diskutere?

Trenger man å vise at man har funnet en måte å henge ut noen på? Foreslår at man leser "reglene" for innlegg her inne. Det kommer tydelig frem der at det ikke er tillatt å henge ut noen med nick.

Bare fordi det er er dårlig kontroll på dette her inne, betyr ikke det at det er tillatt og godkjent. Jeg synes det er smålig i alle fall.

La "Denne Lilly" få være "Denne Lilly" og la henne være sinna om det er det hun vil. Synes man hennes inlegg er tragiske, dumme, teite e.l..... La da vær å lese det! Det er såre enkelt..

Skrevet

Legger inn reglene, jeg...:

"Er du sint? Kjenner du hormonene koker? Her kan du skrive inn dine frustrasjoner med nick eller som anonym. Du kan ikke legge ut personopplysninger eller skrive innlegg som angriper brukere direkte med nick , og må følge de norske lover, men ellers kan du krangle i vei her :-)

Ps. Du går inn på eget ansvar! Ikke svar på innlegg som du mener bør slettes. Send oss en link til innlegget: [email protected]"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...