Nyseryllikberta Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Sjekk ut everydayminerals.com alle dere som er like hekta som meg på mineralpudderet. Fikk pakke idag, med 2 foundationer, et testsett og en pakke mattende papir, dette til ca 150 kr + porto. Har fått prøver derfra før, og syns pudderet virker like bra som I.D. Det som er så kjekt er hvertfall at en kan få tilsendt 5 prøver gratis (Porto må betales da, ca 35 kr) Me like;)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 hvor store er foundationsene? (Ikke de i prøven, men de vanlige. Like store som ID-pudderne?) er de like gode som ID eller? Betaler man toll på dem? eller moms?
Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Og hvilken farge på foundationen tilsvarer Light hos ID?
ScaryMama Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk! Har bestilt prøver nå, gleder meg:) Håper at det er like bra som ID, for prisene er jo helt topp!
Nyseryllikberta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Like store, Id er 9 g, disse er 8 g. Syns pudderet virker like godt som ID, men har jo ikke brukt det over tid foreløpig da. Bomma litt på fargene først jeg, men de er jo såpass billige, dessuten kan en få gratis prøve flere ganger. Genialt! Ikke toll når du bestiller for mindre enn 200 kr, så da kan du vel bestille for inntil ca 35 dollar. Frakten kommer da i tillegg. Tok nesten 2 uker før pakken kom, men så lang tid tar det jo gjerne når jeg bestiller fra H&M eller Ellos også... og de er i Norge.. Velg billigste frakt, first class international eller no i den dur:) Bestilte prøve fra et annet firma også idag, gratis prøvesett med seks farger, bare betale porto. Signatureminerals.com. Kan ikke komme med positiv tilbakemelding, for jeg bestilte som sagt idag - spent:) Ville bare dele med dere andre mineral-avhengige.
Nyseryllikberta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 26. februar 2008 Ja, også har de flere typer pudder av hver farge, original glo, semi-matte, matte eller intensiv. Må nesten bare lese beskrivelsen for hver enkelt, likedan med fargene. Bruker forresten medium beige i ID, men EM sin i medium beige syns jeg ble for mørk.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg shoppet for 400 kroner og har fått så sinnsykt mye produkter! Det var jo skitbillig jo... Men er jo seriøse greier siden du har fått varene dine... gleder meg til det kommer i posten=)
Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Bestilte en sånn med 10 min-øyenskygger også jeg... Hvor mini er de egentlig? hehe... er det sånn at det bare er nok til et par ganger eller? hvis du vet det da=)
*Kleopatra Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Jeg liker EM kjempegodt:) Bestilt derfra flere ganger. Et lite tips, kjøp den tomme foundationboksen, og bland en perfekt miks av prøvene ned i den. Vips, gratis foundation;) Øyenskyggene er også kjempebra! Utrolig fine farger på de. Jeg har bestilt den minste størrelse der, men det er mye opp i. Har de vel i noen år, hehe!
Gjest Rebel m/jente Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 Ok, det høres bra ut. får 10 små og 4 store øyenskygger i masse farger... hehe! pluss en haug med foundations... =)
Nyseryllikberta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #11 Skrevet 26. februar 2008 De er visstnok samme str som prøvene i prøvesettet, og siden øyeskygge er drøyere i bruk enn foundation har du nok en gooooood stund;)
en liten+en til! Skrevet 26. februar 2008 #12 Skrevet 26. februar 2008 da har jeg bestilt, og venter spent på hva som kommer i posten:O)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Er det ikke sånn at man må bruke de kostene som hører til? ( -Og det er de jo fri for.. )
Nyseryllikberta Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 26. februar 2008 Strawberrynett har long-handed kabuki inne nå, den er god. Koster 20 dollar da, mens EM sine koster 6 eller no sånt. Likevel mye billigere enn i Norge da Bestilte koster på Signatureminerals jeg, men har aldri bestilt noe derfra før, bare nyssgjerrig på om de er bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå