Maud Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Blir det UL på deg denne uka eller venter dere på screening i stedet? Er spent på hvilket kjønn de to der inne har, nå rydder jeg unna jenteting i håp om at dere kan bruke det :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jeg er også dritspent, mne det er mest fordi jeg lurer på om jeg gjetter riktig inni hodet mitt :-))
phantomet Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Heisann Maud... Vi har ikke hørt mer fra sykehuset enda, så da har vi bestemt oss for å ta ultralyden, slik at vi får en terminberegning...samt helst se hvilket kjønn det er på de to der inne... *smiler* Håper igrunnen at vi kan takke ja til å overta tøy fra dere...men er usikker på om det er stuerent å si slikt høyt...
Maud Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Det er veldig lov å si at man ønsker seg en jente når man har to gutter fra før. Kommer det flere gutter blir man glad for det også, det er jeg sikker på :-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Så spennende!!! Og så klart man kan si at man ønsker seg noe rosa eller lyseblått;-) Uansett blir en jo like glad!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå