Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Altså sambo skal kjøre til haugesund i kveld og tilbake i morgen, jeg sitter hjemme dag ut og dag inn, søker jobber da, men vil komme meg bort litt. Eldstemann er på ferie denne uka også, vi har bare minsten hjemme, men kan minsten på 15mnd taes med på så lang tur da? Det blir nattkjøring i natt, men i morgen blir det dag kjøring, det er seng i bilen, men sambo sover nå og skal ikke stoppe så mye ikke mer enn nødvendig for å ikke bli sein i morgen kveld. Hadde dere blitt med? Jeg er så lei av å sitte hjemme....
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 Fordi det blir litt lenge å sitte i lastebilen, det er bare det... Vil gjerne ha flere svar ;O)
Dotten Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Det er sikkert koselig for din samboer å få selskap i bilen, og ungen deres sover jo godt i senga i bilen han sikkert Personlig hadde jeg ikke orket, men jeg hater bil, buss, osv. Blir lett syk. Går bare greit når jeg kjører selv
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Det var litt vanskelig å få tak i tidsberegningene dine, men jeg syns det høres ut som om dere skal sitte i bilen for det meste? I så fall tror jeg det blir litt kjedelig for en på 15 mnd. Natta er jo grei hvis han kan sove i sengen, men tilbaketuren kan bli slitsom. Hvor lang tid får dere i H. da?
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 hm....ligge i sengen? sjåførsengen?? Hva om dere skulle krasje da? får dere sikret ungen i sengen mens dere kjører?
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. februar 2008 For ikke no tid der, bare ut å strekke på beina, sette på en ny henger å reise igjen, er bare tull å bli med, men er bare lei av å sitte hjemme. Hmmm...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 26. februar 2008 Ungen har egen bilstol, han kan ikke sove i sengen om ikke bilen står stille ;O)
hit og dit Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Kjem an på kor mange timer du rekner. Tur-retur Haugesund fra Bergen er kortere enn fra Kautokeino ;-) Eg hadde ikkje blitt med, men det er fordi eg finner bilkjøring mindre spennande enn å vera heime. Eg har problemer nok med å underholde mallo på ein to timers flytur. Kanskje ungen din er lettare å underhalde. Eg er litt blond eg da. Må ikkje ungen sitte i barnesete over natta da?
grå :) Skrevet 26. februar 2008 #10 Skrevet 26. februar 2008 med aktivitetsnivået på min eldste hadde det iikke gått. kanskje med den yngste. ville heller skaffa barnevakt på barnet og blitt med selv. er jo mange timer å sitte rolig for en liten energibunt
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #11 Skrevet 26. februar 2008 Er det ingen som kan passe barnet da? Syns det høres kjedelig ut for ungen, men om du kan være med alene er jo det en fin avveksling, og koselig for samboeren din at du blir med. Jeg liker å kjøre bil, så jeg skjønner at du har lyst
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #12 Skrevet 26. februar 2008 Minstemann er en rolig type i forhold til eldste, så han sitter nok rolig i stolen sin han, men ikke hele veien da, må ut å slikt. Nei, jeg får bli hjemme, har jo tv her og minsten får sove i fred i egen seng.
høstbarn:) Skrevet 26. februar 2008 #13 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde ikke blitt med. Enkelt og greit:)
Alba44 Skrevet 26. februar 2008 #14 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde ikke blitt med. Er glad for å slippe lange bilturer hvis det ikke er noe spesielt.
Nit@™ Skrevet 26. februar 2008 #15 Skrevet 26. februar 2008 Bare vær obs på at ikke alle barneseter er like lette å sikre i en lastebil, og skal du sitte i køya når ungen sitter i setet? Jeg har hatt med ungene masse i lastebilen jeg. Jeg og mannen har også jobbet sammen da minsten var baby. Han var med en hel arbeidsdag da han var 6 mnd. Gikk kjempegreit det! Mellomsten her har jo nesten vokst opp i lastebil. (Nei, han er ikke laget i en ) Fått mange fleipete spørsmål om det ;o) Hadde blitt med jeg, for å komme meg ut litt. Men jeg hadde også ville kjørt selv da, men du har kanskje ikke lastebillappen selv? Flott å ha med små i lastebil. Flott "byttebleieplass" og greier! Har du lyst har du lov vettu. Kanskje kos for dere med en tur sammen. Minsten sover sikkert også godt i duren! Gooooood tur!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå