Gå til innhold

Siste dag av permisjonen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner på jobb i morgen, etter et helt år hjemme med minstemann. Kan ikke skjønne at året gikk så fort. Men gleder meg til å ta fatt på jobben igjen. Og nå skal jo mannen min kose seg hjemme.

Og om noen uker er det påskeferie............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

LYKKE TIL tilbake på jobb.

Jeg har siste dag av permisjonen fredag. Det blir rart - og litt godt å komme tilbake på jobb.

Lykketrollet og pappan skal nok kose seg, både hjemme og i den nye barnehagen!

Skrevet

Det er deilig å være hjemme, men jeg synes at det er deilig å vende tilbake til jobben også. Et år er lenge nok for meg. Det er leeeenge til min permisjon er ferdig da, en hel sommer og nesten hele høsten til.

Håper du får en fin jobbedag i morgen. Det som er ekstra fint med å jobbe er at man kan glede seg til ferier :-)

Skrevet

Lykke til med jobbinga. Godt at det blir en myk overgang med pappa hjemme før dere trenger tenke på barnehage eller dagmamma. Jeg har alltid syns det er mer travelt når man må ut med den lille og rekke å levere før man skal skynde seg på jobb.

Skrevet

Håper du har kost deg på jobb idag:-)

Jeg husker jeg gruet meg når lille rosa var rundt 8 mnd........tenkte at jeg aldri kunne overlate henne til noen andre. Men den dagen jeg var tilbake i jobb var det faktisk deilig det også:-)

Jeg er en som trenger noe utenfor hjemmet å bryne hodet på og synes det er spennende med nye utfordringer. I tillegg har sambo hjemmekontor nå og tar frøkna om morgenen. Så jeg vet at hun slipper stress om morgenen, det hjelper godt det:-)

Lykke til!!!

Det er jo fint for pappan å få litt tid alene med den lille også da, vi må jo ikke glemme det:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...