Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 meg 200183 han 120680 kommer sikkert til å se endel turbulens. Er derfor jeg er anonym, fordi er ikke sikkert det er så bra det som kommer opp.... Men kommer jeg til å klare å ta det rette valget hvis det ikke bedrer seg? Eller er det en lys fremtid? Ikke vær redd for å si det som det er, jeg er klar over ting
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #2 Skrevet 27. februar 2008 dytter litt jeg, men vil ikke mase
Mamalari Skrevet 27. februar 2008 #3 Skrevet 27. februar 2008 Får opp at ting er ganske innviklet rundt deg. Du har mest lyst til og flykte fra alt. Det virker som du søker etter en dypere mening. Får opp at det er flere personer innblandet i dette problemet. Ser ut som det er 2 mannlige personer. Du må gå inn i deg selv, å få ryddet opp i følelser og tanker. Du vil finne en løsning som viil funke fint for deg. Problemer du har ser ut som det handeler omk det å ha/ikke ha. Får ikke helt opp hva. Men er det også barn innblandet? Evt graviditet?. Skjønner godt hvis du ikke vil legge ut om problemene dine her, men hadde vært fint med en liten tilbakemelding. Ser ut som ting vil bli lysere utover våren. Får opp en slags feiring. Får også opp frihet. Kan være at du bryter ut av et eller annet, noe som har tynget deg
Anonym bruker Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 ja, det er på an måte barn innblandet, og er gravid. Termn er i mai, så da blir det på en måte frihet.... Det er kanskje da jeg er redd at prblemene vil oppstå... For å si det sånn, min mann er ganske dominerende, og jeg føler meg ikke fri. Hmmm ikke lett dettte her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå