Gå til innhold

Uten prevensjon i 10 år.Noen flere barn på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver enda en gang jeg.Jeg har en datter på 10 og har ikke brukt prevensjon siden,men har ikke blitt gravid.Lurer på om noen kan se om jeg noen gang kommer til å få flere barn.

jeg er født 28.11.1969

han er født 23.06.1970

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig glad hvis noen kunne spå meg.Har ikke blitt spådd før.

Skrevet

Kan noen være så snille å spå meg?

Skrevet

opp igjen.Vet jeg maser,men håper på et svar.

Skrevet

Må bare komme med en liten kommentar på dyttingen din. Ser at du la inn dette spørsmålet i dag. De som spår gjør dette på fritida si, og får ingen betaling for dette. Det er ikke alltid at de er innom her hver dag, eller at de rekker med å spå så mange av gangen. Mange av de som spår har små barn og ta seg av. Derfor foreslår jeg at du smører deg med litt tålmodighet. Vet det ikke alltid er like enkelt, man skulle jo gjerne hatt en garanti med en gang, ikke sant ;)

Men det beste du kan gjøre er nok å være tålmodig og dytte spørsmålet ditt opp en gang eller to i løpet av dagen, så kanskje du får svar. Etter det jeg har sett er det bare et par stykker som spår her inne for tiden, så man må ofte regne med at det kan ta litt tid å få svar. Tror ikke de hopper over deg med vilje altså :)

Skrevet

Hvis du titter etter, så har det ikke vært noen spådamer her inne siden kl.15.30 i dag, så da tar de nok tak i alle som står på vent når de har tid igjen.

Skrevet

Helt enig!

Tenkt mye på dette selv når jeg er innom her!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...