Lotta med novembergutt Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Nå har jeg endelig somla meg til å kjøpe en test - men nå tør jeg ikke teste :\ Og jeg vet egentlig ikke hva jeg er redd for, men er jo klar over at uansett hva testen viser, så er det enormt mange følelser som blir satt i sving. Dessuten føler jeg det litt bortkasta å teste før det har gått 28 dager - selv om EL falt på dag 10, og lutefasen derfor skal være over (i følge pernille.info) Det mest fornuftige er vel å vente til torsdag - dag 28 altså, men klarer jeg det da??! Har kjøpt CB digital også, så jeg kan jo faktisk teste hele 4 dager før IKM... Akk, valgets kvaler...
Veslesnuppa Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Kom igjen å test jente!! Jeg hadde absolutt ikke klart å vente..
Dotten Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 He, he. Jeg hadde ventet.... Men det er fordi jeg ikke ville ha "kastet pengene ut av vinduet". CB-digital er dyyyr, og om tanta kommer når hun skal, ville det føltes såååå bortkastet, selv om du hadde fått stilnet nysgjerrigheten da Uansett håper jeg du ikke får tr-besøk, og at du kan teste på dag 28!!
Lotta med novembergutt Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Ja, jeg tenker litt sånn jeg også! Det er jo veldig bortkastede penger - og dagene frem til torsdag går jo fort ... Så tror nok jeg venter altså - selv om det er litt selvpining!
Lene86 Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Imorgen er det torsdag=) Da kan du teste! Du må si ifra om hvordan det gikk da=)
Lotta med novembergutt Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 Jepp - jeg skal holde dere oppdatert!
*Ine* m/ novembergull i magen Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 hehe, måtte inn her å se hvordan det gikk med deg.. venter i spenning på morgendagen Er ikke pinglete å vente da.. synes du er flink som klarer å vente. Jo lenger du venter, jo større er jo sjansen for at du får et 100% riktig svar. Håper du får en positiv test i morgen!!
Lotta med novembergutt Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. februar 2008 haha, ja jeg sitter her og tripper! Har jo fri i dag, og testen ligger på bordet foran meg ... Men likevel ... Men mest sannsynlig hadde jeg jo IKM på mandag, så burde jo testet nå! Vel, vel - i morgen SKAL Jeg altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå