Gå til innhold

Homofile får barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare sånn for å berolige alle som bekymrer seg for manglende barnebarn om ungen er homo: Homofile i Norge i dag får unger i massevis. Både kvinner og menn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for opplysningen. Er det noen som bekymrer seg for manglende barnebarn?

Skrevet

Livets undergang å ikke få barnebarn, homofil eller ei.

Skrevet

Det var så mange som håpte at om ungen deres skulle vise seg å være homo, var det fint om h*n anskaffet noen barnebarn først - i den her andre tråden om denslags.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Det var da inderlig godt. og jeg som trodde menneskeheten holdt på å dø ut her, med alle de ekle, fæle, uformerende homsene!

Skrevet

Jaha? Artig måte å se det på.

Men ER det egentlig best for ungen å bli født før foreldrene "blir" homofile? Det er vel like enkelt å vokse opp når man vet hvordan tingenes tilstand er?

Skrevet

Kan jeg spørre om noe:

Er det mange homofile som bevisst skaffer seg barn med en mann (om du er dame) før de eventuelt går ut og fremstår som homofile?

Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg. Jeg har aldri møtt noen som har gjort det.

Skrevet

Det vil jeg tro. Jevnt over er jo ikke skilsmissesituasjoner og denslags den anbefalte oppveksttilværelsen.

Skrevet

Sant, sant. Trikset ville nok være å innføre adopsjonsmuligheter for alle, så kunne vi ta oss av ungene streitingene pulte på seg uten å ha omsorgsevne for i stedet.

Skrevet

Heilt klart! =) Filosofi-biologi er til tider meir spennande enn vanlig biologi.

Skrevet

At barna er heterofile, er heller ingen garanti for at man blir besteforeldre.

Jeg vet om flere søskenflokker der ingen har formert seg, selv om de fleste er godt over 30 år.

Mora mi ble bestemor først 38 år etter at hun selv ble mor.

Skrevet

Urk. Slike som han er et kronargument for at assistert befruktning burde tillates alle. Folk får unger om de vil ha unger, liksom, men greit å slippe denslags.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...