Gå til innhold

hvilke babsisvarer MÅ jeg ha i skapet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal flytte, og da blir det (heldigvis) langt til butikken, så jeg må prøve å ha det meste i skapene...

har tenkt til å kjøpe mange bokser økologiske hermetiske tomater, for det har jeg kun sett i den butikken jeg handler i nå...

ellers skal jeg ha

*champignong

*mais

*minimais

*kikerter

*salatbønner

*mel

*havregryn

*sukker

*melk

*egg

*div pålegg

*kjøtt i fryseren

mer? kommer til å bli vanskelig for meg... men kanskje jeg sparer litt penger :-p

Videoannonse
Annonse
Gjest Rebel m/jente
Skrevet

diverse typer olje

fløte og kesam (forholdsvis lang utgangsdato)

mel, sukker, bakepulver, vaniljesukker,melis

Ris

forskjellige typer pasta

Skrevet

Maisstivelse fra maizenna- Genialt til å lage sauser av! Slipper klumper:)

Skrevet

takk :o)

fler?

Skrevet

tja, jeg har diverse hermetikk ( feks fiskeboller, tomatpure, kræsja tomater, frukt, leverpostei,bønner av ulike slag), bakervarer ( kakepynt, mel av ulike slag,melis, sukker, gjær, salt, bakepulver,natron, nøtter, kokos, mandler og en masse annet), krydder ( det meste som fiinnes på glass i butikkene tror jeg + en del hjemmeavla), tortillas, tacosett, ris, poteter, pasta i ullike varianter, diverse frokosblandinger og knekkebrødtyper, ørten typer sauser og supper og gryterettblandinger, noe snacks, gele, vaniljesauspulver.

hmmm og sikkert en masse mer. er det jeg kommer på uten å sjekke. handler på tilbud og prøver ha mat for en måned om gangen så blir et godt utvalg etter hvert. bruker å ha litt forskjellig som kan kombineres på ulike måter. jeg er en liten hamster da ogliker å ha et lite lager sånn i tilfelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...