klumpen og gullet Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg tenker på å dra i butikken, mens pappa er hjemme foreksempel. Når følte dere at det var greit? Snuppa mi er en måned gammel i morgen, og jeg lider av en smule separasjonsangst....
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Husker ikke helt, men dra i butikken du. Du har godt av det. Skjønner deg godt. Nå har gutten min blitt 4,5 mnd og jeg synes fortsatt det er rart å reise fra han, men samtidig så er det godt å være uten vogn og bare gå for seg selv.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jeg dro i butikken alene da hun var 1 uke gammel. Var vel borte i 30-45 min mens pappaen passet på. Synes faktisk det var litt deilig
Kosel Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 se å kom deg på butikken du! Mini var nok en uke gammel tenker jeg. Hadde antagligvis dratt tidligere om det ikke hadde vært for at jeg mistet så mye blod, så jeg fikk ikke kjøre bil eller gå ut alene..hehe De tåler å være uten mamman sin litt. En tur på matbutikken skader ikke.
Bergene Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Husker ikke helt, men tror jeg var borte en liten tur ganske så tidlig. Men da var lillemor hos pappan, jeg ønsket ikke at hun skulle være hos noen andre enn han så tidlig.
Elisabeth&Kevin Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Kevin var 3 daga, men så bor vi 5 min fra butikken.
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Allerede samme dag vi kom hjem tror jeg at jeg dro på butikken. Det tok iallefall ikke mange dagene. Mennene er jo ikke handlingslammet heller da og klarer vel godt å ta seg av babyene så fremst det ikke dreier seg om puppen. Man har jo som oftes med seg tlf og er sjeldent ,mange timer unna:o)
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Jeg og samboeren min dro på kino da gutten min var 3 uker gammel. Tror det er veldig viktig å klare å være borte fra babyen sin, og å stole på at det likevel vil gå bra! Og alt gikk perfekt:)
Ioren Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Dagen etter vi kom hjem fra sykehuset dro jeg på butikken. Han var da 4dager gammel. Var vel borte en times tid. Skjønner ikke de som har separasjonangst når babyen skal være hjemme med pappan sin, men alle er vel forskjelige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå