Maud Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Jeg som overhodet ikke er en kjoledame ble fristet av Attpåklattens reklame for noen uker siden. I dag har jeg vært i byen og gikk fordi butikken. Måtte inn og prøve selv om lommeboka er nokså tom. Den var bare så søt og fin, gikk bra selv om jeg ikke er 1.70... Fant imidlertid ut at den er svært lite ammevennlig, så jeg utsetter innkjøpet til høsten. Sommerkjole er det jo ikke :-D
dritgrei hei hei! Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 ååååååå de er så fine! Jeg gleder meg til høsten, for da vil jeg også ha sånn kjole... men det var den amminga da ;-)))
phantomet Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 det er jo ikke akkurat ammekjole nei...men fine er de jo. Jeg er sikker på at du er kjempe fin i en slik. passer like godt på vevre nette damer som høye "fyrtårn" som megselv...Det er jeg sikker på!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Ja, ikke sant den er søt og fin:-) Har fått så mye komplimenter når jeg har brukt den og jeg har brukt den masse:-) Men ammevennlig........nope:-( Den sitter som et skudd over bysten og det blir jo litt stusselig å sitte igjen i strømpebuksen på kafè;-) Men plutselig en dag så er du ferdig med amming og kan boltre deg i klær som ikke tar slike hensyn:-) Det husker jeg var rart......og utrolig deilig:-)
Karomamma Skrevet 27. februar 2008 #5 Skrevet 27. februar 2008 Kjolene er veldig fine!!! Lurer på om Margrethe på Barne-TV hadde på en sånn kjole en dag. Kan det stemme?
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 #6 Skrevet 27. februar 2008 Det lurte jeg også på:-) Den røde med masse hjerter! Så ingen slike i butikken, men det kan jo hende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå