Gå til innhold

overnatting og sånt..


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei.

 

er helt ny her, men vurderer å bli samboer med min kjære. han har fra før 3 barn og jeg har ei tulle.

 

jeg eier en 3 roms og vi tenker i første omgang på at han flytter inn her. han har ikke mye samvær enda, en natt og en kveld i uka, men skal etter hvert gå over til en kveld og annen hver helg.

 

det jeg lurer på er, blir det vanskelig for disse tre barna å måtte dele en køyeseng som min tulle bruker til vanlig når de er her i starten? planen er at vi etter en stund skal finne oss noe større så de får ivertfall sitt eget rom når de er på besøk. i starten skal han også fortsette å ha samvær hjemme hos de som han har nå..

 

noen tips for at dette skal gå rimelig knirkefritt??

 

takk :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...