redfox Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er så sinnsykt kvalm nå om dagen....Tåler INGENTING...Noen som har tips til ei som går nattevakter ? Det er fort det blir oppkast ,slim og drittbleier! HJEEEEEEEEELP !!!!Takler ikke sånt nå....
Puumi Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 du har rett på å få arbeidet tilrettelagt, som gravid er det ikke anbefalt å gå nattevakter , iom at du ikke får hvile når du trenger det, barnets døgnrytme går like mye i surr som din egen osv... snakk med legen din om dette!
Alenemoder1snart2er tobarnsmor Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 prøv sea-band mot kvalmen. funket veldig bra på meg var helt grønn i fjeset på jobb helt til jeg tok på meg de armbånda. helt utrolig. får de på apoteket til rundt en hundrelapp.
lana<3 Skrevet 27. februar 2008 #4 Skrevet 27. februar 2008 Jeg hørte også om ei anna som slet slik som deg på jobb her inne...men hun sa ifra til sjefen at hun var gravid og fikk dermed slippe bleieskift, spy og slim når hun var gravid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå