Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 -Altså i halskjedet ;o) Har hovnet veldig opp i anklene og nå ble også ringene litt trange, så da tok jeg de like gjerne av. JM er ikke bekymret. Noen flere? Uke 39.
lille sprelle Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 oh yes ringen havnet i kjedet for 5 uker siden tror jeg - er i uke 32
wjkcg Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Tok av ringene for tre uker siden, tror jeg. Er i uke 38 nå. Veldig rart å ha sånne tykke og støle fingre. Verst om natten og morningen, ikke så ille utover dagen.
musemor... Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Begynner å få tendenser, er i uke 32. Er ganske godt å ta den av på kvelden, men holder inntil videre å ha den av om natten, om morgenen er fingrene bortimot normale... enn så lenge. Tenkte akkurat på det her om dagen at jeg snart må lete fram et kjede!
83nina Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 hehe, jaaa;) den henger fint rundt halsen om dagen. ble en kamp å få den av hver kveld.. litt tomt på fingeren da, men nå er det jo ikke alt for lenge igjen;)
mamiladi Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Henger rundt halsen her også! Fikk rett og slett utslett bak ringen fordi den var for trang for en mnd siden. Er uke 34 nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå