Zupermam Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 flere som har murringer og "aktiviteter" der nede? Stikk og en oppblåst følelse? er bare 6 uker på vei, husker ikke at det var slik sist?..
babyfrøken *mamma* Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Det er nok kjempevanlig (",) Kan ha mensliknende smerter og stikkinger i både mage og rygg de første 12 ukene.. Særlig den uken man egentlig skulle hatt mensen. Hatt masse vondt jeg, men "alle" sier at det så vanlig at det bekymrer jeg meg ikke mer enn normalt for. Oppblåst kan man visst føle seg fordi magemusklene blir slappe, og ikke "holder inn" magen på samme måte som til vanlig. Er nok ingenting å bekymre seg for! (",)
Tvilling79 Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 jeg har oppblåst mage, murringer hver dag,... og litt såre bryst av og til. Kjenner noe nesten konstant, håper det er normalt... ikke vondt, bare kjenner at jeg er gravid. Har ikke utflod, og ikke blødd i det hele tatt:) tror puppene er større også.. æsj også, har STORE pupper fra før:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå