babysjuk82 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 I dag hadde eg smerta som ligna på rier.måtte sitte,og pusta meg gjennom.var sikker på at d gikk galt. E dette normalt da? 8+5 idag,og 4 gangs.
2 gutter og ei lita jente:) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 er ikke sikker,men synes å huske at jeg har lest at flergangsfødende kjenner at livmoren begynner å jobbe og forberede seg tidligere enn førstegangsfødende. men er altså ikke helt sikker. Tror det var på liber jeg leste det;)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde masse sterke kynnere med nr 2, men ikke så kraftige som babysjuk beskriver. Mista pusten en del ganger føltes det som og magen ble stein hard, men dette var langt ut i svangerskapet. Mye som skjer med oss nå om dagene, men er det veldig vondt og rie lignende, du har jo født før babysjuk, så ville jeg tatt meg en tur og sjekka.
babysjuk82 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 26. februar 2008 Skal på ul den 5. Både gruer og gleder meg.gjør vondt når jeg trykker på livmor området. Var etter det disse "riene" kom. Glad så lenge det ikke kommer blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå