mamman til 2 godjenter:) Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 hadde det samme, fikk ikke logget meg på, men sku av datan en gang, det funka på meg ihvertfall..
*Super*Mamman* Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Jepp, kommer meg ikke inn jeg heller,...
Edelweis Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 samme her. men trykte på troubleshoot en gang og prøvde på nytt. da gikk d.
Mojo med trollungen Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Det har sikkert noe å gjøre med at hotmail har brutt sammen. http://www.nrk.no/nyheter/1.4941403
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 aha ja.. derfor jeg ikke kommer meg på jeg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå