Gå til innhold

Men det gjør jo vondt jo!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å kjøpte olje her om dagen, her skulle det strekkes og tøyes til den store gullmedaljen.. Men det gjør jo så voooondt!! Det svir som et helvete..

Og det gjør det bare jeg stikker en finger inn.. Svir og er ømt i hele skjeden.. Skikkelig ubehagelig! Er det vanlig å bli sånn nedentil under sv.skap eller?? Tror jeg bare må legge fra meg denne tøyinga jeg. Fikk samboern min til å hjelpe meg i går, for jeg orket ikke selv... Jeg begynte nesten å gråte..

Har prøvd uten den oljen jeg kjøpte, og det er like ømt og svir like ille da også, så det er ikke oljen jeg reagerer på..

Tenker fødselen skal bli fin jeg, når det gjør vondt å ha en lillefinger oppi der.. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under fødsel: Om du har sjangs, ta deg tid. Flere småpress i stedet for et par store. Da rekker kroppen din å vende seg til hva som skal skje og du tøyes naturlig.

Skrevet

Du kan ikke ha en soppinfeksjon? Siden det svir så voldsomt? Høres litt merkelig ut hvertfall...Kan gjøre det hvis man har sopp!

Skrevet

Isåfall merker jeg ikke noe til det ellers.. Det svir kun når jeg dytter en finger opp dit (sorry rett frem språket..), ikke ellers..Og ikke klør det heller.. Det er bare ømt, og litt hovent.. Har jo hørt at slimhinnene kan hovne opp under sv.skap, men ikke at det gjør vondt?? Blør ikke heller..

Skrevet

Hmm, vet ikke jeg nei.. Har opplevd at det kunne være slik også, uten at det klør. Men er mange år siden jeg hadde det nå, så husker ikke så godt...Kanskje noen andre som vet?

Skrevet

Det høres mest ut som en soppinfeksjon du har. Det trenger ikke nødvendigvis å klø da. Slimhinnene blir såre og ømfintlige, noe de også er fra før. I allefall er ikke det noe du vil kjenne til ved fødselene, det kan nå du trøste deg med da. Prøv stikkpiller med melkesyre eller canesten, begge deler fra apoteket. Du blir snart kvitt det. Og så prøver du oljen igjen kanskje..

Lykke til og god bedring til deg!

Skrevet

Så man kan bruke canesten altså?? Skader jo ikke å prøve.. Trenger vel ikke å legge til at det ikke er spesielt godt å ha sex heller :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...