smågodt prinsessa Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 men ble veldig mett av den da.. skal klare å få det i meg. Har tenkt å bruke det som middagserstatning de dagene jeg skal på spinning.. håper det hjelper:)
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Spørs jo hva du spiser ellers da Men hvorfor lager du deg heller ikke en god og sunn middag, i stedet for å tvinge i deg noe skvip som smaker dritt?
Mamma'n til Kaisa og Simon:) Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Lykke til ;p Prøvde en gang i tiden den milkshaken selv, og klarte ikke mange slurkene.. Regner med den ikke er så veldig forandret selv om det sikkert er 6-7 år siden jeg prøvde ;p Klarer ikke den tykke konsistensen... hehe...
smågodt prinsessa Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Vi har relativt sunne middager hjemme egentlig.. men veldig ensformet da.. går i det samme hver uke. Men jeg føler ikke at jeg går ned like mye som jeg vil gå ned. Derfor prøver jeg denne milkshaken en stund.. så ser jeg om det funker eller ikke! Skader jo ikke å prøve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå