Fru83 Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Hei! Er inne i 2.pp, så vi har nettopp startet denne spennende prøvingen. Første pp må jeg innrømme at jeg tenke en del på det, men denne pp har jeg nesten ikke tenkt på det i det hele tatt, før jeg studerte ff charten min i dag, og oppdaget at jammen er det ikke lenge til ikm!! Hadde god timing på sexen i forhold til el, bare tilfeldig, siden el kom mye tidligere en i forrige pp. Fint med litt flaks:) Håper selvsagt på et under, men er fullstendig klar over at dette fort kan ta tid, selv om vi ikke har noen grunn for bekymring. Men er vel lov å være litt spent, selv om jeg vet sjansene pr. mnd er lave...? Ha en fin dag!
minni-11.uke Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Jepp! Tror jeg har IKM rundt 6. mars ca, men ikke heilt sikker pga ustabil syklus. Testa ikke EL, for tenkte å ikke ta helt av siden det bare er 1. pp, men har hatt sex omtent annenhver dag. Merker uansett at det er vanskelig ikke tenke på det, tror jeg har vert her inne og lest omtrent hver dag... Beg å kjenne etter symptom også, men ingenting så langt Det er lov å være spent! Lykke til, håper vi er heldig begge to!
Fru83 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 ojoj, så spennende! Skal følge med på deg da når det næremer seg 6.mars!! Har heller aldri testa for å finne el, men legger inn temperaturene mine på en side som heter fertilityfriend, og den beregner utifra de når el finner sted. Greit det. Du er 82 modell? Jeg selv er 83, og som sagt 2 prøveperiode, så vi er ganske likt i løypa;) Lykke til!
Fru83 Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #4 Skrevet 26. februar 2008 Er det foresten mulig å kjenne symptomer så tidlig??!!! Har jo nettopp hatt eggløsning! Hvertfall ingen her..
minni-11.uke Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Neida, det er nok alt for tidlig. Men klarer ikke å unngå å tenke på det, sikker fordi jeg er alt for masse her inne...hi,hi. Skal følge med på deg, jeg og. Må si fra viss du merker noe! Mannen syns jeg er en smule for masse opptatt av det da, men synes jo det er spennende han og. 82 model, ja!
Fru83 Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 27. februar 2008 hihi, men tenk hvor stort dette er da!! Prøve å lage barn! - Finnes det noe større og mer omveltende en det da?? Ikke rart en tenker mye på det! Jeg er så trøtt-( det har selvfølgelig ingenting med at jeg la meg seint i går-det er definitivt et SYMPTOM!! hihi)
minni-11.uke Skrevet 27. februar 2008 #7 Skrevet 27. februar 2008 Hihi, ja, men det blir jo sånn...Tolker alle mulige følelser og ikke-følelser. Ja,ja.. Men det er stort, ja!! Veldig! Tenk så kosli det blir!!! bare 2 dager igjen av feb. det går framover
Katsi Skrevet 27. februar 2008 #8 Skrevet 27. februar 2008 Jeg har også ikm 6 mars. Er også i min 2 pp... Håper ikke det går lang tid nei, blir ekstra koko av å være her inne Denne pp har det vært så mye sykdom og problemer at vi ikke har hatt energi i det hele tatt, men tror det klaffet med el. Håpe håpe!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå