Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 Er det noen som vet om dette er farlig? Hadde dette et par ganger i uke 8, og har hatt det et par dager igjen nå. Er i uke 13. Har ikke vært til ultralyd.
volvo-mamma Skrevet 26. februar 2008 #2 Skrevet 26. februar 2008 Ville gått til legen, en i familien min hadde svak livmormunn og morkaken lå nede ved livmormunn åpningen og dette gjorde at hun hadde en del blødninger - begynnte i det små med brun utflod... helt vannelig frem til uke 20( mener jeg det var) at morkaken ligger nede den vil normalt trekke seg opp. Om den ligger nede vil du måtte ta det litt mer med ro og kanje få en sykemelling. De kan ikke som om morkaken er nede uten ul..
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #3 Skrevet 26. februar 2008 Tusen takk for svar Er sykmeldt pga dette. Men legen mente bare at det skulle ses an. Er selvfølgelig litt redd for en MA. Vurderer å bestille en privat UL. Har ikke hatt noen frisk blødning, så jeg håper alt er bra
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Jeg fikk besked av legen om at brun utflod kunne være tegn til sopp eller infeksjon...
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Hmmm. Tror ikke jeg har sopp. Men vet ikke mht infeksjon. Skal til lege neste fredag. Ha en strålende dag og takk for svar
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Jeg hadde det i uke 5. Fødselslegen som tok ul på meg mente at det kunne være en blødning etter at morkaka festet seg. Det kan jo også hende at du har en lettblødende livmorhals. Ingenting av dette er farlig, men jeg ville tatt en tur til legen sånn at du slipper å bekymre deg.
MaybeAgain Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Kom utfloden etter sex? I så tilfelle er dette helt trygt. Ganske vanlig med smpåblødninger ettersom slimhinnene er mer såre enn ellers. Brunt ("gamelt") blod er visst nok ikke så farlig sier de, det er verre dersom det kommer "ferskt" / rødt blod.... Bare det jeg har hørt, uten at jeg vet så fryktelig mye om det....
Zevs Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 Ikke etter sex nei. Satser på at dette går bra. Har ikke hatt noen "frisk" blødning. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå