Mammaen til Celine:-) Skrevet 26. februar 2008 #1 Skrevet 26. februar 2008 den Mary kay kremen funker på strekkmerker? så et innlegg her som sa at den funket helt sinnsykt.. Noen erfaringer??:-D
Mammaen til Celine:-) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2008 nei..men har du prøvd den??:-) Selger du?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 ei god venninne av meh selger,så henne må dere gjerne kontakte:)
Junimams* får oktoberbarn! Skrevet 26. februar 2008 #5 Skrevet 26. februar 2008 Har aldri prøvd Mary Kay, men Oriflame har en krem som har "fjernet" strekkmerkene mine!!! Hadde svære blå streker på lårene, og de vises ikke i det hele tatt lenger! De er ikke helt borte, men vises ikke!! Om varen: Anti-stretch Mark Cream - Perfect Body Anti-stretch Mark Cream Behandlingskrem til daglig bruk som reduserer strekkmerker samtidig som den gir huden fuktighet. Bedrer hudens fasthet og elastisitet, og huden blir myk og glatt. Masser inn i huden hver morgen og kveld. 150ml. Varenummer: 4935 kr 349,00 Anbefaler å prøve den! Kanskje kan den hjelpe deg like godt som meg!!
Gjest Skrevet 26. februar 2008 #6 Skrevet 26. februar 2008 Hvis vi tenker på det samme innlegget, så virka det mest av alt som en ren reklametråd for den kremen. Jeg aner ikke om den virker, men jeg tenker som så at hvis den hadde vært så fantastisk ville ingen hatt strekkmerker - så jeg tror ikke så veldig på det
~La luna~ Skrevet 26. februar 2008 #7 Skrevet 26. februar 2008 Hei. Jeg selger mary kay, og er kjempefornøyd med produktene. Men vedrørende strekkmerker, tror jeg ikke at de har noen "strekkmerke" krem. RETT med hvis det er feil. Mary Kay er veldig bra produkter, men jeg tviler på noe fjerner merkene når du alt har fått de. Fprebygging er noe annet. Men husk at strekkmerker er ofte hormonelt. . (de vil bleknes litt av div kremer såklart)
~La luna~ Skrevet 26. februar 2008 #8 Skrevet 26. februar 2008 litt diverse skrivefeil der så jeg men mary kay har cellulite krem som er veldig god for huden ihvertfall, men 100% virkning har sjelden sånne kremer dessverre!
hit og dit Skrevet 26. februar 2008 #9 Skrevet 26. februar 2008 Alle strekkmerker blir kvite etterkvart og synes nesten ikkje. Nokon meir enn andre, då hudtypane, innholdet av kollagen og elsastin er ulikt. Blåfargen i strekkmerkene er djupare vev og blodårer som er synlige fordi den strekte huden er tynn. Etterkvart vert det danna arrvev, som er kvit på farge og som dekker vevet under. Arrvev trekker seg og sammen og gjer arret mindre.
Mammaen til Celine:-) Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 26. februar 2008 Til deg junimams*: Hvor bestiller vi den kremen? På nette?Jeg har noen strekkmerker på magen som er lyserøde og som jeg gjerne vil bli kvitt.. vet at de aldri kommer til å gå vekk, men bedre at de er svakere;) Garanterer du at den funker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå