Gå til innhold

flere uke 8 jenter som venter på positiv test eller tr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

i dag er jeg 7 dager på overtid..

er så slitsomt å gå og vente sånn, flere som har det sånn?

så kunne vi jo støtta hverandre i ventinga:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... ja er temmelig frustrert nå---- er 11 dager over IKM- tok siste gravidtest på lørsdag- negativ (men tok en eggløsningstest i dag- også negativ).

Kjenner jeg begynner å bli psykisk sliten av å vente på TR- eller positiv test.

Hadde en spotting med bittelitt brunt utflod forrige dagen- men ingenting mer. Tenkte at TR var på vei, men neida :(((

ÅÅÅÅÅ- takk for at jeg fikk luftet meg litt. Forstår at du syntes det er slitsomt :) Krysser fingere :))

Skrevet

ja det blir jeg også. blir sånn at jeg nesten skulle ønske at tanta bare kunne komme sånn så jeg slipper å gå i uvisshet.

krysser fingrene for deg også:)

kan jo hende vi produserer hcG seint:):)

Skrevet

hmmmmm ja er tre dager over, men har ikke testen enda, ska gjøre det i morgen, så får vi se om det blir jubel rop.

Skrevet

Jaaa! Jeg er 4 dager over ikm nå.. Testet svaaakt positivt i går på en billigtest. Men i dag tok jeg en QR og den var blank negativ :-S så vet ikke helt hva jeg skal tro heller. Tok den ikke med morgenurin da...og hadde nok drukket litt mye vann, så det er fortsatt et håp så lenge ikke TR dukker opp!

Skikkelig frustrerende situasjon :-/ men er nok mange som har det sånn også ;-)

Skrevet

håper masse for dere jenter:) og at det blir spirer på oss alle samen:)

vi får prøve å holde håpet oppe, og tenke positivt:)

Skrevet

slenger meg på her oxo jeg...hadde ikm lørdag...tester imorra hvis ikke tr komme i natt...fått blanke tester lørdag og mandag...kan ikke si jeg kjenner meg så gravid heller...blæ...

Skrevet

Og her var jeg veldig positiv ser jeg....hehehe....jeg får slenge på at jeg håper så inderlig at det er sein hcg på gang...hehehe...masse lykke til alle sammen.....jeey!!!!!!!!

Skrevet

Jeg venter også.. Har tatt 2 negative tester før helga. Symptomene er forsvunnet også, men nå i kveld har jeg litt ømme pupper igjen.. Vil ikke teste igjen jeg..

Skrevet

Er i første PP etter SA. Håper den sitter, IKM igår, såå håpe er der!

Men vet også at det kan tid for at syklusen ordner seg etter SA!

Lykke til jenter :))

Skrevet

Hadde IKM 15/2- og i dag kom krysset :)) Utrolig at lillegutt skal bli storebror :) Er så glad

Krysser fingerene for dere jenter- og masse lykke til videre :)

Skrevet

Da har jeg testet å JA Gravid.............sender masse baby støv.

Skrevet

Hei alle sammen,

først gratulerer til dere med positive tester!! Fantastisk :-)

Jeg hadde IKM lørdag 23.2, og ingen TR ennå. Testet med CB lørdag, man og onsdag morgen - alle negative. Kjenner at jeg er veldig lei meg idag - bør egentlig lese pensum, men har ingen energi... Blæh. Blir jo litt oppmuntret når jeg leser om jentene som først har fått positive tester etter to uker, men samtidig så tror jeg ikke at det skjer meg. Har stirret meg blind på streken på testene, og det fins ikke en skygge av et kryss - ingenting.

Ønsker oss alle sammen lykke til - hold ut, for en gang blir det vår tur!!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...