Gå til innhold

Dere med barn i sfo..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva betaler dere i måneden, og hvilken plass har dere (Når er den til/fra)?

Vi har 100%, og betaler 1800.. Da er plassen fra halv åtte til halv fem..

Kunne tenkt meg å bytte plass nemlig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi betaler 2160 kr pr. mnd for full plass. Dette er inkl. ett måltid pr dag. Vi har plass fra 0700 til 1700, og betaler 10 mnd i året.

Skrevet

Vi betaler 1300kr for en delplass. Delplassen anvender vi selv, etter eget ønske, har inntil 12 dager pr mnd.

SFO har åpent fra 06.45 til 16.15 (sønnen vår er der kun etter skoletid da)

Skrevet

det var litt billigere en her ja. hvor bor du?

jenta mmi begynner til mandag. hun har 3 dager i uka fra kl.7.30 til 16.30 (utenom skoletiden da) og jeg må betale 1585kr.

for helplass her, koster det 2230kr

trodde det var likt overalt jeg

Skrevet

Bor i Levanger i Nord-Trøndelag, hvis det var meg du siktet til. Hadde helplass før jul, men husker ikke hva vi måtte betale... Mellom 2200kr og 2400kr tenker jeg!

Skrevet

Forresten, så på kommunens hjemmesider nå at helplass koster max 1850 kr. (er vel ammetåka som gjør at jeg husker feil da :P )

Skrevet

Full plass 07.30-17.00 og betaler 2200,-

I skolens ferier (juli mnd. er stengt) må vi i tillegg betale for hver dag vi benytter og da koster det 180,- dagen, så det blir fort dyrt i august ja...

Skrevet

Da Eldstefrøkna hadde fullplass, så betalte jeg 1420 i mnd. Åpent fra halv åtte til halv fem.

Skrevet

Her koster full plass 2230,-

Da får de en frukt to ganger i uka, ingen mat. Åpent fra 7.30 til 16.30.

Synes det begynner bli veldig dyrt jeg, så vi går ned til halv plass nå 1.mars, det koster 1700,- i mnd og da kan han være der inntil 14 timer i uka. Siden gutten min aldri er der før skolen kan han da være tre ettermiddager i uka på halv plass (som det er veldig irriterende at ikke betyr halv pris!)

Skrevet

Her betaler vi ca 2200 kr. Oppe fra 07.00-17.00. De får et brødmåltid og frukt hver dag.Betaler for 11 måneder i året.

Skrevet

vi betaler 2000 pr mnd. er full plass det fra 0730-1630

4 dager koster 1750

3 dager 1500

benytter sfo svært lite,og kun om ettermiddagen så regner med vi søker til redusert plass med 3 dg i uka fra høsten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...