Gå til innhold

Hva ville dere gjort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bedt med på hytte tur til helga, det er 2,5 t kjøring hjemmifra. Er da 36+2 på fredag. har hatt endel menssmerter og en del kynnere(kynnere har jeg hatt lenge). Ville dere reist, det er jo lite sannsynlig at det kiommer til å skje noe i helge. Jordmor tror ikke jeg kommer til å gå over termin pga menssmertene og fordi 1.mann kom 10 dager før termin. men jeg mener det er jo 4 uker til termin da.

Hva ville dere gjort? Reist eller blitt hjemme?

Jeg er og førstegangsfødende pga KS sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jo, jeg ville ha dratt.. Er jo bare å sette seg inn i bilen å begynne å kjøre om du merker noe...

Skrevet

Dette tenker jeg og, men så har jeg en hysterisk svigermor som tror at alt skjer på 3 timer, og det skremmer sambo.

Skrevet

Hehe.. huf og huff, de svigermødrene altså, hehe....

Veeeeeeldig tvilsomt at det vil skje på 3 timer da.. Gjennomsnittlig er vell 12 timer for førstagangsfødende ( 12 timer etter at det har kommet skikkelig i gang), så jeg vil tro du har god tid fra du begynner å kjenne at det skjer noe, og til det faktisk blir fødsel..

Skrevet

Er det noe sykehus/fødestue i nærheten da? Jeg ville nok ha forsikret meg om mulighetene i nærområdet. Men når det er sagt er det jo flere rundt i NOrge som har 2 timers reisevei til føden da...

Skrevet

Jeg ville og dratt.. Du rekker nok helt sikkert å komme deg hjem igjen, OM det skulle skje noe.. som egt er lite sannsynlig. Uansett, så rekker ihvertfal en ambulanse å møte deg.

kos deg på hyttetur du!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...